Skoda najchętniej wybierana przez klientów indywidualnych
W 2013 r. Skoda była numerem 1 pod względem sprzedaży w Polsce - zarówno w zestawieniu ogólnym, jak i wśród klientów indywidualnych.
Marka sprzedała w Polsce 36 410 modeli, co dało jej udział w rynku na poziomie 12,63 proc. Z tej liczby 13 375 samochodów trafiło do klientów indywidualnych, co jest wynikiem 1,98 proc. lepszym niż w 2012 r. Udział rynkowy w tej grupie klientów wzrósł z 10,99 proc. do 11,06 proc.
Zwycięstwa w swoich segmentach wśród klientów indywidualnych odniosły modele Citigo (1 746 sztuk), Fabia (3 466 sztuk) oraz Superb (1 025 sztuk). Warto zaznaczyć, że łącznie klienci indywidualni zakupili w Polsce 120 918 nowych samochodów wszystkich marek, o 1,34 proc. więcej niż w 2012 r.
Źródło: Skoda
ll/moto.wp.pl