Trwa ładowanie...
17-03-2008 10:18

Škoda Fabia Internetowym Samochodem Roku 2007!

Škoda Fabia Internetowym Samochodem Roku 2007!
dmusgq1
dmusgq1

Škoda Fabia zdobyła tytuł Internetowego Samochodu Roku 2007 wyprzedzając w końcowej klasyfikacji rankingu mojeauto.pl Hondę Civic oraz Kię cee'd. W pierwszej dziesiątce znalazła się także Škoda Octavia.

Internetowy Samochód Roku 2007 jest już czwartą edycją tego swoistego plebiscytu popularności przeprowadzonego na stronach mojeauto.pl. Internauci głosują w nim na poszczególne modele nieświadomie, przeglądając bazę aut nowych zawierającą szczegółowe cenniki i dane techniczne wraz z wyposażeniem, wszystkich oferowanych na naszym rynku modeli samochodów nowych. Škoda Fabia we wszystkich trzech poprzednich edycjach zawsze plasowała się w czołowej trójce. W 2007 roku, zapewne dzięki pojawieniu się w sprzedaży Fabii nowej generacji - Škoda zwyciężyła już zdecydowanie, pozostawiając w pokonanym polu Hondę Civic, Kię cee'd oraz wszystkie inne modele dostępne na naszym rynku.

Zwycięstwo Škody Fabia było zdecydowane, o czym świadczy znaczna przewaga punktowa nad kolejnymi modelami, a także to, że Fabia triumfowała aż ośmiokrotnie w rankingach miesięcznych. Zdecydowane zwiększenie zainteresowania tym modelem wiązało się z wprowadzeniem na polski rynek nowej generacji tego samochodu. Od tego momentu niemal każdego miesiąca najnowsza odsłona najpopularniejszego modelu Škody była bezkonkurencyjna. Warto przypomnieć, że Fabia to od lat najchętniej kupowany samochód w Polsce - w 2007 roku kupiło go aż 17.017 klientów.

dmusgq1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dmusgq1
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj