Silniejszy wysokoprężny Outlander
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11567/mitsubishi-outlander-1-b.jpeg',500,333) ) |
| --- | Chcąc konkurować z najpopularniejszymi SUV-ami Mitsubishi postanowiło wzmocnić wysokoprężną wersję swego szlagierowego modelu Outlander. Napędzane dwulitrowym dieslem auto dysponuje teraz mocą 167 KM.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11568/mitsubishi-outlander-3-b.jpeg',500,325) ) |
| --- | Moc silnika Mitsubishi Outlandera wzrasta z 140 KM do 167 KM, a maksymalny moment obrotowy z 310 Nm/1750 obr. do 365 Nm/2500 obr. Dzięki lepszym parametrom motoru, poprawiają się osiągi Outlandera, który teraz na sprint od 0 do 100 km/h potrzebuje 10,3 s, czyli o 0,5 sekundy mniej, niż dotychczas. Prędkość maksymalna wzrosła z 187 km/h do 192 km/h.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11567/mitsubishi-outlander-2-b.jpeg',500,333) ) |
| --- | Większa moc silnika nie wynika z wprowadzenia do oferty nowej wersji silnikowej Outlandera. Jak wiadomo, Mitsubishi korzysta z dwulitrowych motorów wysokoprężnych pochodzących od koncernu Volkswagena, i być może producent nie zechciał oddawać japońskiemu kontrahentowi najnowocześniejszej wersji swych dieslowskich motorów (Passat jest oferowany z dwulitrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 170 KM). Mitsubishi oferuje nabywcom zestaw tuningowy Rallitronic, który podwyższa moc silnika ze 140 KM do 167 KM.