Trwa ładowanie...
d28szw9
18-02-2009 18:59

Seksizm w salonach sprzedaży!

d28szw9
d28szw9

Według badania przeprowadzonego przez What Car?, mężczyźni mają większe szanse na wytargowanie korzystniejszej ceny zakupu nowego samochodu, niż kobiety. Samochód zakupiony przez mężczyznę był średnio o 544 funty tańszy od tego samego modelu nabytego przez kobietę.

Podstawione osoby miały za zadanie kupić nowy samochód (Audi A4, Ford Focus, Honda CR-V, Renault Clio i Opel Zafira)
za jak najniższą cenę. Mężczyźni uzyskali lepszą ofertę w 55% salonów sprzedaży, podczas gdy kobietom udało się taniej kupić auto jedynie w 20% salonów.

Poniżej przedstawiamy dokładne dane z przeprowadzonego badania:

| Model | Cena salonowa | Najniższa cena mężczyźni | Najniższa cena Kobiety |
| --- | --- | --- | --- |
| Audi A4 2.0 TDI | 23 280 | 20 800 | 21 240 |
| Ford Focus 1.6 115KM | 14 095 | 11 600 | 11 600 |
| Ford Focus 1.6 115KM Sport | 14 595 | 11 300 | 11 875 |
| Honda CR-V 2.2 i-CTDi | 20 005 | 19 100 | 18 500 |
| Renault Clio 1.4 | 10 325 | 8 613 | 8 701 |
| Opel Zafira 1.9 CDTi | 18 000 | 13 163 | 14 360 |
Ceny w funtach.

Drogie Panie! Warto więc na następne zakupy do salonu samochodowego zabrać swojego partnera.

Źródło: Newspress, informacja Moto Target

d28szw9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28szw9
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj