Seat ma nowe logo
Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu miała miejsce premiera nowego logo Seata. Po raz pierwszy pokazano je na debiutanckim modelu Leona.
Przedstawiciele marki wyjaśniają, że nowe logo ma odzwierciedlać wartości takie jak czyste i precyzyjne projektowanie, jakość i najnowocześniejszą technologię, przyjemność z jazdy, młodość ducha, niezawodność i dostępność.
Nowy element zawiera duet czerwieni i dynamiki z charakterystycznym chromowanym znakiem Seata. Charakteryzuje się symetrycznymi liniami pozostającymi w stałym napięciu.
- Nowy projekt logo doskonale odzwierciedla naszą miłość do detali i jakości. Przy zachowaniu tożsamości tradycyjnego „S” zmniejszyliśmy liczbę linii, które stały się bardziej wyraziste i których ogólny obwód stał się bardziej kwadratowy, geometryczny. Całość nadaje naszemu nowemu logo bardziej nowoczesny, ostrzejszy i wyrazisty wygląd- mówi szef biuta stylistycznego Seata, Alejandro Mesonero-Romanosa.
/ll