Mała, zwinna, dynamiczna
W tym roku mija dwudziesty rok obecności Ibizy Cupry na europejskim rynku. To dobry czas, aby wprowadzić do oferty odświeżony model. W salonach zadebiutowała niedawno wersja z dopieszczonym zawieszeniem, mocniejszym silnikiem i poprawionym wnętrzem. Konkurencja jednak nie zwalnia tempa. Seat musi rywalizować z bratnim Polo GTI, Clio RS, 208 GTI i Fiestą ST. Na szczęście, każdy z rywali ma nieco inny charakter, więc dla Hiszpanki jest też miejsce w tym niszowym segmencie.
Wygląd zewnętrzny mocno nawiązuje do poprzednika. Zmiany zaszły głównie w przedniej części, gdzie w reflektory wkomponowano diody o innym kształcie i w niewielkim stopniu przeprojektowano zderzak. Z tyłu mamy wierny obraz wcześniejszego wcielenia. Dwa, centralne zwieńczenia układu wydechowego zgrabnie wklejone w dyfuzor oraz sporych rozmiarów napis Cupra. Przyciemnione szyby, czarne obudowy lusterek zewnętrznych oraz 18-calowe obręcze ze stopów lekkich pochodzą z Ibizy sprzed liftingu.