MaĆa, zwinna, dynamiczna
W tym roku mija dwudziesty rok obecnoĆci Ibizy Cupry na europejskim rynku. To dobry czas, aby wprowadziÄ do oferty odĆwieĆŒony model. W salonach zadebiutowaĆa niedawno wersja z dopieszczonym zawieszeniem, mocniejszym silnikiem i poprawionym wnÄtrzem. Konkurencja jednak nie zwalnia tempa. Seat musi rywalizowaÄ z bratnim Polo GTI, Clio RS, 208 GTI i FiestÄ ST. Na szczÄĆcie, kaĆŒdy z rywali ma nieco inny charakter, wiÄc dla Hiszpanki jest teĆŒ miejsce w tym niszowym segmencie.
WyglÄ d zewnÄtrzny mocno nawiÄ zuje do poprzednika. Zmiany zaszĆy gĆĂłwnie w przedniej czÄĆci, gdzie w reflektory wkomponowano diody o innym ksztaĆcie i w niewielkim stopniu przeprojektowano zderzak. Z tyĆu mamy wierny obraz wczeĆniejszego wcielenia. Dwa, centralne zwieĆczenia ukĆadu wydechowego zgrabnie wklejone w dyfuzor oraz sporych rozmiarĂłw napis Cupra. Przyciemnione szyby, czarne obudowy lusterek zewnÄtrznych oraz 18-calowe obrÄcze ze stopĂłw lekkich pochodzÄ z Ibizy sprzed liftingu.