Salony Citroena w nowym stylu
Francuska marka niedawno wprowadziła na rynek nowego C3, odświeżyła też wygląd swojego logo. Nadszedł czas na nowy wizerunek salonów sprzedaży. 28 kwietnia w Gdańsku otwarto pierwszy w Polsce salon Citroena, zbudowany od podstaw zgodnie z założeniami nowego wizerunku.
W założeniu nowy wygląd obiektów Citroena ma nawiązywać do hasła reklamowego firmy: "Creative Technologie". Architektonicznie nowy image opiera się na lekkości, przestronności oraz czystości formy. W taki właśnie sposób postanowiono zobrazować ideę "kreatywnych technologii".
Nowa aranżacja wnętrza ma ułatwiać klientom natychmiastową identyfikację działów, którymi są zainteresowani. Projektanci zadbali również o niczym niezakłóconą komunikację wewnątrz obiektu. Na zewnątrz i wewnątrz dominują proste formy architektonicznie. Podobnie wygląda serwis, wyposażony w nowoczesne podnośniki, narzędzia i urządzenia diagnostyczne.
Obiekt należy do firmy Auto Postek i jest jednym z pierwszych salonów w Europie zgodnych z nowym wizerunkiem marki. Ta pierwsza polska realizacja pociągnie za sobą przebudowę kolejnych salonów. Zakończenie procesu zmiany wizerunku we wszystkich autoryzowanych punktach Citroena ma nastąpić pod koniec 2011 roku.
Uroczyste otwarcie najnowocześniejszego w naszym kraju obiektu francuskiego koncernu uświetnił koncert Justyny Steczkowskiej. Związek artystki z francuską marką nie ogranicza się do wspomnianego wydarzenia. Justyna jeździ flagową limuzyną Citroena, luksusowym modelem C6.