Trwa ładowanie...
30-04-2010 13:25

Salony Citroena w nowym stylu

Salony Citroena w nowym styluŹródło: Marek Wieliński
d1u6y09
d1u6y09

Francuska marka niedawno wprowadziła na rynek nowego C3, odświeżyła też wygląd swojego logo. Nadszedł czas na nowy wizerunek salonów sprzedaży. 28 kwietnia w Gdańsku otwarto pierwszy w Polsce salon Citroena, zbudowany od podstaw zgodnie z założeniami nowego wizerunku.

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

W założeniu nowy wygląd obiektów Citroena ma nawiązywać do hasła reklamowego firmy: "Creative Technologie". Architektonicznie nowy image opiera się na lekkości, przestronności oraz czystości formy. W taki właśnie sposób postanowiono zobrazować ideę "kreatywnych technologii".

Nowa aranżacja wnętrza ma ułatwiać klientom natychmiastową identyfikację działów, którymi są zainteresowani. Projektanci zadbali również o niczym niezakłóconą komunikację wewnątrz obiektu. Na zewnątrz i wewnątrz dominują proste formy architektonicznie. Podobnie wygląda serwis, wyposażony w nowoczesne podnośniki, narzędzia i urządzenia diagnostyczne.

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

Obiekt należy do firmy Auto Postek i jest jednym z pierwszych salonów w Europie zgodnych z nowym wizerunkiem marki. Ta pierwsza polska realizacja pociągnie za sobą przebudowę kolejnych salonów. Zakończenie procesu zmiany wizerunku we wszystkich autoryzowanych punktach Citroena ma nastąpić pod koniec 2011 roku.

Uroczyste otwarcie najnowocześniejszego w naszym kraju obiektu francuskiego koncernu uświetnił koncert Justyny Steczkowskiej. Związek artystki z francuską marką nie ogranicza się do wspomnianego wydarzenia. Justyna jeździ flagową limuzyną Citroena, luksusowym modelem C6.

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj