Rusza nowa sieć dystrybucji Alfy Romeo w Rosji
Decyzja podyktowana jest dobrymi wynikami i prognozami płynącymi z tamtejszego rynku. Według przewidywań w 2013 r. wielkość sprzedaży w Rosji wyniesie łącznie 2,8 mln samochodów, zaś w ciągu następnych 4 lat prognozowany jest dalszy wzrost, aż do przekroczenia 3,2 mln aut. Istotny udział mają mieć marki premium.
Oprócz importowanej już Giulietty, rosyjska gama Alfa Romeo składać się będzie z modeli MiTo, których oficjalne wprowadzenie na rynek nastąpi w październiku w specjalnej edycji SBK. W ofercie będzie również kompaktowy supersamochód 4C, od niedawna sprzedawany w Europie w limitowanej edycji 500 egzemplarzy, z których jeden trafił właśnie do Rosji.
Zadanie bezpośredniego zaistnienia poprzez sieć sprzedaży i usług pełnić będzie spółka "Chrysler Jeep Russia National Sales Company", która już teraz zajmuje się sprzedażą, posprzedażą oraz gwarancjami na produkty Fiata, Fiata Professional, Chrysler, Jeep i Dodge na obszarze Federacji Rosyjskiej. Do końca roku 5 nowych dealerów Alfa Romeo dołączy do aktualnego importera.
Oprócz sieci sprzedaży struktury Alfa Romeo oferować będą usługi posprzedażne, świadczone przez Mopar. Możliwe będzie choćby aktywowanie usługi pomocy drogowej, zarówno podczas awarii jak i wypadku.
Źródło: Alfa Romeo
ll/moto.wp.pl