Rusza III edycja Peugeot Professional Tour
Pomimo kryzysu ekonomicznego i trudnej sytuacji na rynku aut flotowych Peugeot notuje dobre wyniki. Aby podtrzymać dobrą passę producent organizuje eventy Peugeot Professional Tour.
W okresie od stycznia do sierpnia 2012 r. francuska marka odnotowała 12-proc. wzrost, co dało jej piąte miejsce wśród wszystkich marek B2B.
Peugeot Professional Tour odbędzie się przy halach Makro Cash&Carry w całej Polsce. Podczas eventów zaprezentowane zostaną samochody osobowe i ciężarowe oraz adaptacje specjalistyczne.
Ekspozycja rozpocznie się 23 sierpnia i potrwa 2 miesiące, po dwa dni w każdej lokalizacji. Peugeot przygotował też specjalną ofertę serwisową, mającą na celu zaproszenie klientów do ASO producenta.
Uczestnicy imprezy będa mogli do końca 2012 r. skorzystać z korzystnych rabatów, usług i promocji. Na miejscu znajdować się będą również handlowcy flotowi Peugeot którzy doradzą w wybraniu najbardziej korzystnej oferty.
/ll