"Route 301" - 10 000 kilometrów w Peugeocie 301
Projekt "Route 301" rozpoczął się 1 listopada 2012 roku podczas dni prasowych Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Stambule. Na trasie o długości ponad 10 000 kilometrów, prowadzącej przez trzy kontynenty i siedemnaście krajów, "Route 301" promuje model 301, czyli nowego, przystępnego cenowo sedana, stanowiącego ważne ogniwo w strategii globalizacji marki Peugeot.
Trasa wyprawy, organizowanej w ścisłej współpracy z importerami z siedemnastu krajów, będzie przebiegać przez Europę Środkowo-Wschodnią oraz państwa Maghrebu i obejmie dwa główne szlaki: północny, ze Stambułu do Moskwy oraz południowy, ze Stambułu do Casablanki.
Pomysłodawcom "Route 301" przyświecały dwa cele. Zaprezentowanie nowego modelu w krajach, w których ma zdobyć najwięcej klientów. Drugim celem jest zorganizowanie zakrojonego na szeroką skalę testu Peugeota 301, który ma pokazać, że model ten sprawdzi się zarówno w ciepłym klimacie północnej Afryki, jak i przy niższych temperaturach w Europie Wschodniej.
Polski odcinek trasy będzie przebiegał przez Kraków, Częstochowę, Warszawę i Lublin. Przystanek w Warszawie będzie najdłuższy, a oficjalna zmiana ekipy prowadzącej 301 odbędzie się w czwartek, 15 listopada około godziny 17:00 w salonie Peugeot Polska przy ul. Radzymińskiej 112. Kierowcy z Polski biorący udział w przedsięwzięciu zostali wyłonieni spośród fanów marki Peugeot.
- "Route 301" to oryginalny projekt angażujący różne społeczności, a jednocześnie zwracający uwagę na doświadczenie Peugeot w konstruowaniu trójbryłowych rodzinnych sedanów, które w sumie sprzedały się na całym świecie w liczbie 17 milionów egzemplarzy - wyjaśnia Guillaume Couzy, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Peugeot. - Trasy przejazdu zespołów odzwierciedlają grupę docelowych rynków zbytu nowego 301, natomiast liderzy opinii przyczynią się do ugruntowania jego pozycji rynkowej, co jest ważnym aspektem naszej strategii globalizacji marki.
Model 301 - produkowany w Vigo w Hiszpanii, a w późniejszym terminie w Wuhan w Chinach - wejdzie do sprzedaży w najbliższych miesiącach i będzie oferowany w Turcji, Europie Środkowej i Wschodniej, Rosji, na Ukrainie, w państwach Maghrebu, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Ameryce Łacińskiej, a następnie - pod koniec 2013 roku - także w Chinach. W pierwszym pełnym roku sprzedaży Peugeot planuje sprzedać na całym świecie 150 000 egzemplarzy tego modelu.
sj, moto.wp.pl