Rośnie sieć sprzedaży w Korei Południowej
Jak podaje do wiadomości koreański „Herold” zagraniczne koncerny powiększają swoją sieć sprzedaży w Korei Południowej otwierając nowe salony oraz centra serwisowe. Intensyfikacja działań ma za zadanie zwiększenie sprzedaży, która przez ostatnie lata znacznie osłabła w tym regionie.
Koncerny skupiają się nie tylko na samej stolicy, Seulu i jej obrzeżach gdzie otwartych ma zostać kilka nowych salonów, między innymi Audi, Volkswagena i Peugeota. Atrakcyjnym dla obcych producentów miejscem są także południowo-wschodnie prowincje kraju. Swe salony i serwisy postanowiły tam otworzyć takie marki, jak Honda, DaimlerChrysler, Toyota oraz Jaguar i Land Rover.
Według zagranicznych producentów powiększona sieć sprzedaży ma mieć bezpośrednie przełożenie na ilość sprzedanych w tym roku aut. Skoro sieć nie osiągnęła jeszcze zamierzonych rozmiarów, na razie nie martwią się wynikami sprzedaży za pierwszy kwartał b.r.(5800 sztuk), które mogłyby sugerować, że ubiegłoroczny rezultat 23 tyś sprzedanych aut, w tym roku zostanie osiągnięty ponownie. <