Rosjanie w Formule 1
Podczas Grand Prix Abu Zabi nie tylko rozstrzygnie się, kto został zwycięzcą Mistrzostw Formuły 1 w 2010 roku. Wówczas rosyjska firma Kaspersky Lab ogłosi swoje plany dotyczące umowy partnerskiej ze Scuderia Ferrari - jedną z czołowych drużyn w świecie wyścigów samochodowych.
Kaspersky Lab wszedł do świata wyścigów samochodowych już wcześniej tego roku, podpisując umowę sponsorską z drużyną Ferrari AF Corse, dotyczącą serii Le Mans. Po tak ekscytującej inicjacji w świecie wyścigów samochodowych firma zdecydowała się kontynuować swoje partnerstwo z Ferrari na najwyższym poziomie - w świecie Formuły 1.
Od przyszłego roku fani zespołu Ferrari oraz F1 będą mogli zobaczyć logo Kaspersky Lab na samochodach teamu. Angażując się w Formułę 1, produkująca od ponad 13 lat oprogramowanie antywirusowe firma Kaspersky Lab realizuje swoją strategię zwiększenia rozpoznawalności marki na całym świecie.
- _ W Kaspersky Lab mamy taką zasadę, że jeżeli podejmujemy się jakiegoś przedsięwzięcia, zawsze staramy się robić to lepiej niż inni, i co ważniejsze, inaczej niż inni _ - powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab, wyjaśniając powody nawiązania współpracy.
Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie bolidów Ferrari już w ten weekend, podczas Grand Prix Abu Zabi.
Źródło: Kaspersky Lab