Trwa ładowanie...
Moto Target
01-06-2009 20:16

Rodzina Simpsonów testuje... samochód!

Rodzina Simpsonów testuje... samochód!
d39vxfq
d39vxfq

Simpsonowie opuścili kreskówkę, aby w prawdziwym świecie przetestować nowe Renault Kangoo.

Sprawdzają, jak dużo zniesie nowy rodzinny samochód Renault oraz czy spełni wyjątkowe wymagania wyjątkowej rodziny. Kampania reklamowa z udziałem Simpsonów ma na celu poinformowanie polskich klientów o zbliżających się Dniach Otwartych Nowego Kangoo, które odbędą się 11 i 12 kwietnia.

Kreskówkowi Simpsonowie – Homer, Marge, Bart, Lisa, Maggie i dziadek Abraham – w nowej, utrzymanej w żartobliwym tonie kampanii, poddają Renault Kangoo istnym torturom. W rezultacie rysunkowa rodzina docenia wyjątkowe zalety samochodu, wygodę, możliwość składania tylnej ławki, komfortowe siedzenia, liczne schowki czy wyciszone wnętrze.

d39vxfq

W Kangoo położono nacisk na komfort. Aby zapewnić większą przyjemność podróży, wprowadzono szereg elementów wyposażenia wysokiej klasy. Nowe Kangoo stawia na przestronne wnętrze umożliwiające dzielenie przyjemności jazdy z innymi.

Oferuje pomysłowe rozwiązania umożliwiające zmianę konfiguracji wnętrza, jest praktyczne i zaprojektowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Tylną ławkę, dzieloną w układzie 40/60 można bez wysiłku złożyć jednym ruchem uzyskując płaską podłogę. W kabinie Nowego Kangoo do dyspozycji są schowki o pojemności 77 l, w tym pomysłowe schowki typu lotniczego o pojemności 24 l dla pasażerów siedzących z tyłu.

Kampania z rodziną Simpsonów powstała dzięki umowie podpisanej przez Renault z Publicis oraz 20th Century Fox L&M.

Źródło: Mototarget, Renault

d39vxfq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d39vxfq
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj