Trwa ładowanie...
05-11-2010 12:48

Rewolucja w niemieckim rankingu

Rewolucja w niemieckim rankinguŹródło: Jakub Wielicki
d3xvvwh
d3xvvwh

Japońskie marki Subaru, Lexus i Mitsubishi kolejno znalazły się w czołówce tegorocznej edycji badania poziomu zadowolenia niemieckich kierowców, według ADAC. Zestawienie przygotowano na podstawie około 43 000 ankiet.

(fot. Jakub Wielicki)
Źródło: (fot. Jakub Wielicki)

Marki Subaru, Lexus i Mitsubishi kolejno znalazły się w czołówce tegorocznej edycji badania poziomu zadowolenia niemieckich kierowców, według ADAC. Zestawienie przygotowano na podstawie około 43 000 ankiet, które wypełnili i nadesłali sami użytkownicy samochodów.

Respondentów poproszono o ocenę poziomu zadowolenia z posiadanego modelu, obsługi serwisowej, a dodatkowo zapytano, czy dana osoba byłaby gotowa w przyszłości wybrać kolejny samochód tej samej marki.

d3xvvwh

Oto pierwsza trójka głównego ranking ADAC (zadowolenie z marki):
- Subaru (nota 1,22)
- Lexus (nota 1,37)
- Mitsubishi (nota 1,39)

(fot. Jakub Wielicki)
Źródło: (fot. Jakub Wielicki)

Najwyżej sklasyfikowaną marką niemiecką na powyższej liście jest BMW ze średnią na poziomie 1,56 (pozycja dziesiąta).

Warto podkreślić, że nawet marki, które w powyższym rankingu sklasyfikowane zostały na ostatnich miejscach, uzyskały łączną notę „dobrą” (skala ocen obejmuje od 1/bardzo zadowolony do 5/całkowicie niezadowolony).

d3xvvwh

Oto pierwsza trójka ranking ADAC (zadowolenie z samochodu):
- Subaru (nota 1,29)
- Jaguar (nota 1,33)
- Lexus (nota 1,36)

Oto pierwsza trójka ranking ADAC (zadowolenie z obsługi serwisowej):
- Subaru (nota 1,27)
- Lexus ex aequo z Mitsubishi (nota 1,43)
- Honda (nota 1,47)

Oto pierwsza trójka ranking ADAC (gotowość wybrania oferty tej samej marki):
- Subaru (nota 1,28)
- Lexus (nota 1,46)
- Dacia (nota 1,47)

Źródło: Samar.pl

d3xvvwh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3xvvwh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj