Trwa ładowanie...
10-09-2012 16:53

Renault uruchamia program serwisowy dla starszych aut

Renault uruchamia program serwisowy dla starszych autŹródło: zdjęcie producenta
d3deswf
d3deswf

Właścicielom samochodów Renault starszych niż 4 lata serwisy Renault oferują usługi równie atrakcyjne cenowo jak w nieautoryzowanych warsztatach, z zachowaniem najwyższej jakości. Program "Usługi w dobrej cenie" dotyczy części Motrio z pełną gwarancją Renault, w przypadku braku części Motrio - części oryginalnych z rabatem 20 proc.

Wdrożony przez stacje serwisowe Renault program 4+ jest adresowany do posiadaczy samochodów starszych niż 4 lata. Konkurencyjne ceny części i usług obejmują większość operacji serwisowych związanych z bieżącą eksploatacją m.in. wymianę oleju, klocków i tarcz hamulcowych oraz wszystkich typów filtrów, a nawet wycieraczek.

W ramach programu dla wybranych modeli Renault wyprodukowanych przed 31 sierpnia 2008 roku, znajdziemy zazwyczaj dwie alternatywne oferty. Dla przykładu wymiany oryginalnych klocków hamulcowych w Megane II można dokonać już za 356 złotych, a przy zastosowaniu części Motrio za 285 złotych. Wymiana kompletu świec zapłonowych w Clio II to koszt 170 złotych przy częściach oryginalnych i tylko 97 złotych przy użyciu alternatywy Motrio. Właściciel Laguny II za wymianę oryginalnego filtra kabiny w ramach programu 4+ poniesie koszt 128 złotych. Oferta jest szeroka, a decyzję o wyborze rodzaju części podejmuje sam klient.

Serwisy Renault proponują również klientom samochodów starszych ofertę Wymiany Standardowej - czyli program wymiany na części oryginalne, ale fabrycznie regenerowane. Wszystkie części Renault z Wymiany Standardowej posiadają świadectwo części oryginalnej. Dzięki temu są one objęte taką samą gwarancją: 1 rok na części i robociznę bez limitu przebiegu. Naprawa odbywa się zgodnie z tą samą dokumentacją warsztatową, co naprawa z użyciem nowych części. Pozwala to na szybkie i skuteczne usunięcie usterki oraz skrócenie czasu unieruchomienia pojazdu, a przede wszystkim na mniejsze koszty naprawy dla klienta.

Proponowany program ma również aspekt ekologiczny. Proces fabrycznej regeneracji części przyczynia się do ograniczenia odpadów motoryzacyjnych. Regeneracja podzespołów wymaga też mniejszej ilości surowców i energii niż produkcja nowych części.

d3deswf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3deswf
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj