Renault uruchamia program serwisowy dla starszych aut
Właścicielom samochodów Renault starszych niż 4 lata serwisy Renault oferują usługi równie atrakcyjne cenowo jak w nieautoryzowanych warsztatach, z zachowaniem najwyższej jakości. Program "Usługi w dobrej cenie" dotyczy części Motrio z pełną gwarancją Renault, w przypadku braku części Motrio - części oryginalnych z rabatem 20 proc.
Wdrożony przez stacje serwisowe Renault program 4+ jest adresowany do posiadaczy samochodów starszych niż 4 lata. Konkurencyjne ceny części i usług obejmują większość operacji serwisowych związanych z bieżącą eksploatacją m.in. wymianę oleju, klocków i tarcz hamulcowych oraz wszystkich typów filtrów, a nawet wycieraczek.
W ramach programu dla wybranych modeli Renault wyprodukowanych przed 31 sierpnia 2008 roku, znajdziemy zazwyczaj dwie alternatywne oferty. Dla przykładu wymiany oryginalnych klocków hamulcowych w Megane II można dokonać już za 356 złotych, a przy zastosowaniu części Motrio za 285 złotych. Wymiana kompletu świec zapłonowych w Clio II to koszt 170 złotych przy częściach oryginalnych i tylko 97 złotych przy użyciu alternatywy Motrio. Właściciel Laguny II za wymianę oryginalnego filtra kabiny w ramach programu 4+ poniesie koszt 128 złotych. Oferta jest szeroka, a decyzję o wyborze rodzaju części podejmuje sam klient.
Serwisy Renault proponują również klientom samochodów starszych ofertę Wymiany Standardowej - czyli program wymiany na części oryginalne, ale fabrycznie regenerowane. Wszystkie części Renault z Wymiany Standardowej posiadają świadectwo części oryginalnej. Dzięki temu są one objęte taką samą gwarancją: 1 rok na części i robociznę bez limitu przebiegu. Naprawa odbywa się zgodnie z tą samą dokumentacją warsztatową, co naprawa z użyciem nowych części. Pozwala to na szybkie i skuteczne usunięcie usterki oraz skrócenie czasu unieruchomienia pojazdu, a przede wszystkim na mniejsze koszty naprawy dla klienta.
Proponowany program ma również aspekt ekologiczny. Proces fabrycznej regeneracji części przyczynia się do ograniczenia odpadów motoryzacyjnych. Regeneracja podzespołów wymaga też mniejszej ilości surowców i energii niż produkcja nowych części.