Renault partnerem Festiwalu w Cannes
Od 30 lat Renault jest partnerem Festiwalu w Cannes. Jest to jedyna marka, której przysługuje zaszczyt dowożenia gwiazd kina do festiwalowego pałacu.
Po raz pierwszy w tym roku obok samochodów z oficjalnej floty festiwalowej pojawiły się modele Captur, ZOE i Twizy. Łącznie Renault udostępnił ponad 200 samochodów. W 1992 r. Cannes stało się miejsce prezentacji modelu Safrane, którego 45 sztuk weszło w skład oficjalnej floty, zastępując Renault 25. W 2011 r. oficjalnymi autami festiwalu stały się Latitude i Espace.
Powstały w 1939 r. Festiwal w Cannes stał się instytucją o światowej renomie, największymi światowymi targami filmowymi na świecie przyciągającymi ponad 10 000 uczestników z 92 krajów, z ofertą 5 000 filmów, z których 1 500 jest przedmiotem projekcji.
Źródło: Renault
ll/moto.wp.pl