Trwa ładowanie...
07-05-2008 15:14

Rekordy Mitsubishi

Rekordy Mitsubishi
d4jdngl
d4jdngl

Kwiecień był najlepszym w historii miesiącem sprzedaży aut tej firmy w Polsce. Z salonów wyjechało w ubiegłym miesiącu aż 641 nowych samochodów.

Ogromnym sukcesem okazał się nowy Lancer Sedan – tylko w kwietniu aż 254 klientów zdecydowało się na zakup tego modelu. Zainteresowanie tym samochodem w naszym kraju – podobnie, jak na innych rynkach na całym świecie jest ogromne – w kwietniu był to najpopularniejszy model Mitsubishi w Polsce a zamówienia klientów wykraczają poza terminy bieżących dostaw.

Od stycznia do kwietnia sprzedano 1502 auta, czyli aż 62% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Bestsellerem pierwszych czterech miesięcy pozostaje Outlander, za nim plasuje się pickup L200 i nowy Lancer Sedan. Wzrosła także sprzedaż Mitsubishi Pajero, Lancera Kombi i Colta w wersji 3-drzwiowej.

Styczeń-kwiecień
Przez pierwsze 4 miesiące bieżącego roku do klientów trafiło 1502 auta Mitsubishi – w zestawieniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży 928 aut to aż o 62% więcej.

d4jdngl

Outlander był najpopularniejszym Mitsubishi – od stycznia do kwietnia tego roku sprzedano 508 takich aut – to ponad 2-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2007 roku.

Bardzo dużą popularnością cieszy się też nadal terenowy pickup L200- trafił on do 339 klientów, co stanowi 26% wzrost.

Prawie 4-krotnie wzrosła sprzedaż Lancera Sedan – od stycznia do kwietnia sprzedano 311 takich aut.

O ponad 1% zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Pajero, na którego zdecydowało się 76 klientów. O 5% wzrosła też liczba sprzedanych Coltów 3-drzwiowych.

Prawie 2,5-krotnie więcej klientów zdecydowało się na zakup Lancera Kombi.

d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj