Rajd Akropolu: Loeb liderem
Drugi jest Norweg Petter Solberg (Subaru Impreza WRC) ze stratą 28,7 s do lidera, trzeci jego brat Henning Solberg (Ford Focus WRC) - strata 1.05,3.
"Nie jadę tak szybko, jak bym mógł, gdyż obawiam się o opony. Dla mojego zespołu, po awarii samochodu Chrisa Atkinsona, najważniejsze jest, aby jeden z nas był na mecie" - powiedział na mecie Petter Solberg, który po raz pierwszy jedzie nowym modelem Subaru Impreza 2008.
Atkinson po przejechaniu 8. odcinka specjalnego zmieniał przebitą oponę, ale później już nie udało mu się uruchomić silnika Subaru.
Na 9. odcinku specjalnym Pissia, o długości 16,6 km, prowadzący po pierwszym dniu rajdu Loeb przebił tylną, lewą oponę, stracił ponad 30 sekund do czołówki i w klasyfikacji generalnej spadł na drugie miejsce. Liderem rajdu został Hiszpan Dani Sordo (Citroen C4 WRC).
Sordo, drugi obok Loeba fabryczny kierowca zespołu Citroen prowadził do 12. odcinka specjalnego. Podczas przejazdu tej próby przebił tylną, lewą oponę, stracił ponad 40 sekund i spadł w klasyfikacji generalnej na drugie miejsce.
Problemy Hiszpana jednak się nie skończyły, gdyż musiał on ostatni drugiego dnia rajdu, 13. odcinek specjalny, przejechać z przebitą oponą. Sordo uzyskał czas o ponad cztery minuty gorszy od drugiego na mecie Loeba i w klasyfikacji generalnej spadł na 7. miejsce.
Wszyscy kierowcy narzekają na bardzo trudne warunki na kamienistych odcinkach specjalnych, na których nie wytrzymują opony.
W niedzielę, ostatniego dnia rajdu, zawodnicy będą mieli do przejechania siedem odcinków, w tym kończący rajd superoes Tatoi na wojskowym lotnisku w Atenach.