"Puls Biznesu": Ubezpieczenie z "polisomatu"
Krakowska sp贸艂ka IT "VSoft" wraca do swego wcze艣niejszego pomys艂u budowy sieci automat贸w sprzedaj膮cych ubezpieczenia. Chce dotrze膰 do sklep贸w i urz臋d贸w - pisze "Puls Biznesu".
Bran偶a ubezpieczeniowa ca艂y czas szuka nowych sposob贸w dotarcia do klient贸w. Dwa lata temu ciekawe rozwi膮zanie zaproponowa艂a krakowska firma VSoft. Chodzi艂o o automaty (polisomaty) sprzedaj膮ce OC komunikacyjne.
We wsp贸艂pracy z Uniqa TU firma ustanowi艂a w sierpniu 2013 roku czterna艣cie takich urz膮dze艅 na warszawskich i krakowskich stacjach benzynowych Orlenu. "Sta艂y do ko艅ca roku, a potem znikn臋艂y i zapad艂a cisza. Do dzi艣" - czytamy w artykule.
Ponownie wychodzimy z automatami na rynek. Ostatnie dwa lata sp臋dzili艣my na ich udoskonalaniu i rozszerzaniu oferty - m贸wi Jacek Dymczak, dyrektor rozwoju obszaru ubezpiecze艅 w firmie VSoft.