W Gdańsku otwarty został pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w naszym kraju pojawi się kilkadziesiąt takich placówek. Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje największa w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których będzie można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić najlepsze opony.
Do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio. Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów. W Premio można będzie dokonywać najprostszych napraw, i wymieniać opony, układy wydechowe, układy hamulcowe lub olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek takich, jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica.