Renault Talisman
Sedan z segmentu D ma zaprowadzić nowe porządku w zdominowanej przez floty klasie. Renault postanowiło zerwać ze starą nazwą (Laguna) i zaprezentować samochód dostępny z systemem czterech kół skrętnych (jedyny w segmencie) sprzężony z układem Electronic Damper Control. W praktyce ma to poprawić precyzję prowadzenia i zwiększyć bezpieczeństwo w dynamicznie pokonywanych zakrętach. W Lagunie układ ten spisywał się całkiem nieźle.
Pod maską dwa silniki benzynowe o pojemności 1.6 litra o mocy 150 lub 200 koni mechanicznych, a także trzy diesle. Wysokoprężne jednostki generują 110, 130 lub 160 KM. Najmocniejsze warianty sprzężono z dwusprzęgłową przekładnią automatyczną. W środku znajdziemy między innymi 8,7-calowy wyświetlacz dotykowy, podgrzewane i wentylowane fotele oraz mnóstwo przestrzeni w obu rzędach. Najtańszą limuzynę ze 110-konnym ropniakiem w bazowej specyfikacji wyceniono na 92 900 złotych.