Porsche 911: do naprawy
*Fortuna wydana na samochód nie zawsze zapewnia bezpieczeństwo. W eksploatowanych w Polsce egzemplarzach Porsche 911 mogą odpadać koła. *
Od kilku lat Porsche 911 utrzymuje się w ścisłej czołówce najmniej awaryjnych europejskich samochodów. Model ten należy jednocześnie do grupy tych najdroższych spośród produkowanych seryjnie. Niestety, część właścicieli tego samochodu będzie musiała odwiedzić autoryzowane warsztaty, by wyeliminować usterkę, która może zagrażać ich bezpieczeństwu.
Problem pojawił się w niektórych samochodach marki Porsche 911 wyprodukowanych od 2010 roku, które posiadają śrubę centralną koła. Śruba mocująca koło może pracować z luzem, co może przyczynić się do – jak to zgrabnie ujął producent - uwolnienia się koła.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest jeszcze 11 samochodów marki Porsche 911. Ich numery VIN można znaleźć na stronie internetowej UOKiK-u.
tb/