Trwa ładowanie...
10-05-2010 10:22

Polacy polubili Forda

Polacy polubili Forda
d6y8xdh
d6y8xdh

W kwietniu spółka Ford Polska sprzedała 2 501 nowych samochodów, co pozwoliło na osiągnięcie udziału rynkowego na poziomie 8,8 procent. Najchętniej kupowanym modelem pozostaje Ford Focus, który znalazł 878 nabywców.

Ciekawostką jest sprzedaż 292 egz. modelu Kuga: to (miesięcznie) najwięcej od momentu wprowadzenia tego modelu do polskich salonów w 2008 roku.

W pierwszych czterech miesiącach br. do polskich klientów trafiło 9 109 nowych fordów (- 9 proc. r/r). Udział marki w rynku sprzedaży nowych pojazdów wyniósł 7,8 proc. (+0,2 proc.). Ford umocnił się na IV pozycji najpopularniejszych marek nad Wisłą.

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj