TOP 6: raport sprzedaży luksusowych limuzyn - BMW Serii 7
Aż 604 sztuki nowego BMW Serii 7 znalazło się w garażach polskich klientów w 2016 roku. Dane sprzedażowe najdroższych limuzyn producentów znajdujących się w segmencie premium skomentował bloger motoryzacyjny i autor raportu Michał Sztorc:
- Porównując statystki sprzedaży flagowych limuzyn marek premium w Polsce w latach 2015/2016, wyraźnie widać, że w tej klasie pojazdów liczą się tylko najnowsi gracze. O ile w przypadku SUV-ów na czołowych miejscach mamy najstarsze modele na rynku (XC60 i Q5), to w przypadku limuzyn Polscy kierowcy decydują się tylko na najświeższe modele.
Wystarczy spojrzeć na kupowane najchętniej spośród flagowych limuzyn Polsce w 2016 roku BMW serii 7. Nowa generacja pojawiła się w sprzedaży pod koniec 2015 roku. W 2016 sprzedaż w porównaniu z rokiem 2015 wzrosła o ponad 500 proc.!
Z niecierpliwością czekamy na debiut nowego Audi A8, które w Polsce powinno pojawić się już w październiku. Co prawda, w tym roku jeszcze nie zdąży namieszać, ale już w przyszły roku będziemy obserwować zaciętą walkę między okrętami flagowymi od Audi, BMW i Mercedesa. Kto wie, czy nie włączy się w nią nowy Lexus LS.
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną