Peugeot dobrze rozpoczął rok w Polsce
Styczeń 2013 r. Peugeot zamknął ze sprzedażą 1 953 egzemplarzy, co stanowi 6,54-proc. udział w rynku. Jest to dla francuskiej marki wynik rekordowy.
Sprzedaż ta pozwoliła Peugeotowi na zajęcie 4 pozycji w rankingu najlepiej sprzedających się marek w Polsce. W segmencie aut dostawczych Francuzi uplasowali się na 1 miejscu, sprzedając 835 pojazdów (24,14 proc.). Duża w tym zasługa kontraktu z Pocztą Polską, w ramach którego dostarczonych zostanie 1 228 Partnerów i Boxerów. W styczniu dostarczono ponad 500 aut z tej puli.
Na sukces handlowy złożyła się rosnąca popularność modelu 208, na który zebrano w styczniu 535 zamówień. Obiecująco zapowiada się też debiut rynkowy Peugeota 301, na którego zakup jeszcze przed rozpoczęciem kampanii reklamowej zdecydowało się 255 klientów.
W najbliższym czasie w Polsce pojawi się wyjątkowa odmiana 208 - sportowe GTi.
Źródło: Peugeot
ll/moto.wp.pl