Ostateczny koniec koreańskiego giganta
- Jesteśmy gotowi do wprowadzenia jednej z najbardziej legendarnych marek na świecie w Korei - powiedział Mike Arcamone, prezes i CEO GM Daewoo.
Badania rynkowe GM wskazują na bardzo silną akceptację marki Chevrolet wśród klientów w Korei Południowej.
- Pojawiła się nowa możliwość wzrostu, która pozwoli nam konkurować w zupełnie nowych segmentach rynku oraz stworzyć większą niż kiedykolwiek wcześniej ofertę dla naszych klientów, co zapewni lepszą przyszłość naszej firmie oraz naszym pracownikom i agentom sprzedaży - powiedział Arcamone.
W tym roku w Korei Południowej GM rozpocznie najbardziej agresywny ze wszystkich dotychczasowych plan wprowadzenia samochodów do sprzedaży. Oferta obejmie zupełnie nową linię produktów oraz premiery ośmiu nowych modeli. Nowy portfel produktów Chevroleta zawiera modele: Camaro, Orlando, Aveo i Captiva.
- W wyniku istotnych zmian, które dzisiaj ogłaszamy, zamierzamy osiągnąć wzrost sprzedaży krajowej i udziału w rynku, wygenerować dodatkowe przychody, wzmocnić relacje z klientami, stworzyć nowe miejsca pracy i rozszerzyć obecność w Korei - zadeklarował Arcamone.
Operacje GM w Korei Południowej odegrały znaczącą rolę w projektowaniu, konstruowaniu i produkcji nowych modeli mini, małych i kompaktowych chevroletów na rynki światowe od 2004 roku.