Trwa ładowanie...
17-06-2014 17:31

Opel kontynuuje dobrą passę na europejskim rynku

Opel kontynuuje dobrą passę na europejskim rynkuŹródło: zdjęcie producenta
d258bat
d258bat

Według wstępnych danych Opel znacznie zwiększył sprzedaż w Europie w ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku. Od stycznia do maja liczba rejestracji nowych pojazdów marki Opel wzrosła w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku o 3,6 proc. do 454 807 sztuk. Odpowiada to udziałowi w całym europejskim rynku sprzedaży pojazdów na poziomie 5,77 proc. W maju Opel sprzedał 95 143 samochody i osiągnął 5,96 proc. udziału w rynku.

Z całej Europy wpłynęło już ponad 240 000 zamówień na Mokkę, ponad 90 000 na małego Adama i ponad 100 000 na odnowioną flagową Insignię. W pierwszych pięciu miesiącach Opel zwiększył udział w rynku w 10 europejskich krajach. Wśród nich znalazły się Niemcy, gdzie w tym czasie udział marki wzrósł do 6,88 proc. W samym maju udział Opla w rynku osiągnął 7,26 proc. SUV Mokka był najchętniej kupowanym pojazdem tego typu w maju, a także w ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku. Corsa, która od lat odnosi rynkowe sukcesy, była w maju najpopularniejszym modelem w segmencie małych samochodów. W tym samym miesiącu, a także przez pierwsze pięć miesięcy 2014 roku, Zafira zajmowała drugie miejsce w rankingu minivanów.

W Wielkiej Brytanii Vauxhall obronił swoją pozycję drugiej pod względem popularności marki zarówno w pierwszych pięciu miesiącach, jak i w maju. W tych samych okresach Insignia i Zafira były liderami swoich segmentów. W maju dołączyła do nich Mokka. W maju Opel odniósł sukces na Węgrzech, gdzie był liderem całego rynku.

d258bat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d258bat
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj