Opel Astra podbija polski rynek
Opel Astra został liderem sprzedaży w pierwszym półroczu 2013 r. wśród klientów indywidualnych. Łącznie w tym okresie zarejestrowano 2 187 egzemplarzy tego modelu.
Oznacza to wzrost o 4 proc. względem analogicznego okresu 2012 r. Największym wzięciem cieszyły się odmiany hatchback (1 684 sztuki). Kupujący najchętniej wybierali Astry w wersji Enjoy z silnikiem 1,6 (115 KM), które stanowiły ponad 75 proc. ogólnej sprzedaży modelu.
Na rekordową sprzedaż Astry złożyły się przede wszystkim mnogość wersji nadwoziowych i silnikowych, atrakcyjna oferta dla klientów indywidualnych oraz działania marketingowe z udziałem polskich zawodników występujących w Borussii Dortmund - Jakuba Błaszczykowskiego, Roberta Lewandowskiego oraz Łukasza Piszczka. Ich drużyna doszła do finału Ligi Mistrzów 2012/2013, przegrywając ostateczny mecz z Bayernem Monachium.
Nadzieję na jeszcze lepsze wyniki sprzedaży przedstawiciele Opla wiążą z miejskim modelem ADAM, kabrioletem Cascada oraz poszerzeniem gamy Insignii o odmianę Country Tourer, która zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie (wrzesień 2013 r.).
Źródło: Opel
ll/moto.wp.pl