Opel Astra 1.4 Turbo 125 KM, 2015 - test AutoCentrum.pl #244
Test Opla Astry K z silnikiem 1.4 Turbo o mocy 125 KM
Witam serdecznie kiedyś dawno temu… Rozwiń
Transkrypcja:
Witam
serdecznie kiedyś dawno temu Każda kolejna generacja była większa
miała większą pojemność silnika w środku siedzieli coraz większy ludzie potem ten ten się odwrócił przyszła Urban
sizing o mieliśmy i mamy wciąż zarazem mniejsze silniki Są lżejsze samochody które Wciąż jednak
przeważnie z generacji na generacje rosną dzisiaj
dostajemy samochód który wyłamuje się z tego trendu ma mniejszej pojemności silnik jest ale tak bardzo
duża różnica w wadze ale jest mniejszy wyraźnie mniejszy od poprzednika powitajmy nową Astrę samochód
który według hasło reklamowych Opla w konkurencji i jest bezwstydnie luksusowy Jak się
masz pracę Opla mają do rzeczywistości sprawdzimy w dzisiejszym tekście Astra jest dostępny na naszym rynku już od 24
lat Frog 191 wtedy zadebiutowała pierwsza generacja była bardzo popularna
w Polsce zajmowała trzecie miejsce na liście najchętniej wybieranych samochodów przez Polaków dzisiaj mamy piątą generacja
i od 1:00 aż do 4:00 ten samochód tak jak powiedział rósł ale też był coraz cięższy
I to właśnie za ciężar na nadmierną do ciężar ta generacja Poprzednia 4:00 była No i bar krytykowana
być może konstruktorzy postanowili walczyć z wagą nie tylko zmieniając
elementy konstrukcyjne ale też sprawiają że ten samochód będzie rzeczywiście jest mniejszy i rzeczywiście
jest znacznie lżejszy 120-200 nawet kilogramów różnicy na korzyść właśnie
najnowszej piątej generacji jest też krótszy od centymetrów jest niższy od 2,5 zmniejszył
się też rozstaw osi ale jednocześnie konstruktorzy zapewniają że zarówno z przodu jak iz tyłu miejsca
jest więcej przedni pas moim aż tak bardzo widać to wciąż założenia stylistyczne czwartej generacji oczywiście
szczegóły przy projektowano jest zupełnie nowy grill z chromowanymi elementami przechodzi on bardzo płynnie
światła LED w tym wypadku opcjonalne światła które i Opel Meriva intellilink to rzeczywiście
One są inteligentne potrafią światłami mijania świecić przed nami jednocześnie oświetlają pobocze światłami drogowymi mamy
też charakterystyczne przetłoczenie na przedniej masce cały zestaw czytników radarów
i innych czujników które widoczne są pod przednią szybą to też wpływało średnia tego samochodu z przodu
dodając mu takiego nowoczesnego wyglądu mocno
zmieniło się też linie boczna przy projektowano obrys okien górna krawędź szyby
podkreślona jest chromowaną zwróć uwagę też na słupki b i c które są wykończone czarnym
tworzywem Co daje taki optyczny efekt Unoszenie się dachu który niby wisi na samym tylko w słupku A tego
typu optyczny stosuje się też w innych Markach też warto zwrócić uwagę na takie
zdecydowany przetłoczenie który biegnie aż od bocznego kierunkowskazu tutaj ładnie wkomponowane są w to przetłoczenie
klamki i to kończy się dopiero na tylnych lampach no i na koniec może wspomnę
o felgach to mamy 17 które już wyglądają wystarczająco dobrze ale żeby to nabrał
takiego groźnego wyglądu to myślę że przydałby się rozmiar większy a jeśli chodzi o groźny wygląd to już zacierają ręce na
myśl o trzydrzwiowej wersji OPC To musi wyglądać bo zwykle Opel w przypadku 3 drzwiowych wersji
Astry pozwalał sobie na znacznie więcej i jeszcze tak zupełnie na podsumowanie Wydaje mi się że boczne
linie tego samochodu zaczęła w tej nowej generacji trochę przypomina Seata Leona jeśli się mylę to Poprawcie mnie w komentarzu o tyle
tego samochodu najchętniej bym nie opowiadał bo za bardzo mi się nie podoba chociaż nie brakuje tu charakterystycznych elementów tak jak
taka Obszerna Lotka płetwa rekina czytasz wspomnianych wcześniej słupki C wykończony
czarnym tworzywem to jednak A zresztą Popatrzcie Sami mamy to lampy które są charakterystyczne spłaszczone
wspominajmy
trochę Alfa Romeo jestem patrzyły na wzór ledowy wewnątrz
tych lamp to widzimy trochę coś z BMW Jeśli spojrzymy Tak z boku na ten samochód to widzimy coś
z Mazdy nie jestem przekonany jest szczególnie że stoi tą bardzo mocno gdzie za ile są moim zdaniem
w opozycji do tego co widzimy szczególnie z przodu tym trochę za bardzo ociężale być może przez
to charakterystyczne wygięcie to jest ten fragment takich wklęsły czy być może przez to że jeszcze bardziej wydatny
jest tylny zderzak to wszystko sprawia wrażenie że przód dosłownie temu tytułowi uciekł to
hasło które widzimy na billboardach rozklejonych po mieście Czyli bezwstydnie Luksusowa Astra cały czas mi się gdzieś
tam kręci głowy i teraz podnosząc maskę ustawiając ją na patyku pomyślałem Cóż za bezwstydnie
luksusowy Patek może jest z karbonu Przyjrzałem się nie może skórą
Przyjrzałem się no
nie Co można powiedzieć o babci która ma maskę na teleskopach obrzydliwie
Luksusowa nie wiem Ale wróćmy do silników mamy dostępny w 7 jak w każdym porządnym
niemieckim w samochodzie oferta jest całkiem Szeroka to prawda jeden z nich ten najsłabszy 100-konny benzynowy
14 Twinport będzie dostępny dopiero od stycznia 16 i to jest silnik który prawdopodobnie jest dedykowany
dla przyszłych fabrycznych instalacji gazowych bo Opel Astra zawsze był zawsze może przesadzam
ale był właśnie z instalacjami gazowymi Póki co jeszcze te oferty w Scenicu nie lubię przypuszczam że to jest właśnie po to
pozostałe oferty silnikowe
to jest te od 105 koni o pojemności 1
liter po 150 koni z 14 mamy pośrednio wersję 314
125 koni mechanicznych nizna mają wszystkie tą samą pojemność 16 i w zależności od wersji dają
albo 95 albo 110 albo 136 koni Wracając do naszej 125 konwersji maksymalna
moc od 4000 do 5600 obrotów na minutę moment obrotowy 245
od 2000 do 35 000 na minutę 205 kilometrów na godzinę prędkość maksymalna 9
i 2 2/10 Czekamy do setki i póki co próbowałem na mokrym asfalcie udało mi się wykręcić
10 i pół więc jak dzisiaj będzie sucho Spróbuję jeszcze raz mam nadzieję że zbliża się do tego oferuje
obiecuję producent o produkuje całkiem niskie spalanie około 4,5 w trasie niewiele ponad 7
w mieście moje testy tego nie potwierdziły jest trochę więcej jest też chciałbym ponarzekać
na jedną rzecz a to za chwilę zobaczcie jak wielka jest klapka do wlewu paliwa zastanawiam się po co znaczy
po to żeby zmieścić to jakieś dodatkowe nie wiem wlewy do Adblue czy może gazu
czy czegokolwiek innego Puść nam że tak wielki format może też służyć do wlewania paliwa na przykład z wiadra
Popatrzcie na pewno trafię bo jestem mówiąc 3 takie wiatrak to
jest pełny bak w Astrze zęby 48 litrów to jest 8 litrów mniej niż w poprzedniej generacji auto
stało się mniej miejsca na bak a być może też chodziło o te papierowe straty na wadze dlatego że
nie i mniejszy back tym mniej można w dokumentacji pokazać że ten samochód zatankowany w szkole tych 8 litrów
nowa
Astra
jest
nieco mniejsza niż poprzedniczka jednak nad głową jest nawet dla dwumetrowca sporo miejsca cztery palce wolnej
kierownicy regulujemy w bardzo szerokim zakresie Właśnie Sami nic nie ruszyłem to gdzieś taki dziwny dźwięk lub ale
okej W każdym razie bez problemu to też zajmuje miejsce zgodnie ze sztuką zwróć uwagę fotel opcjonalny
EGR który ma nieskończoną nie ma liczbę różnego rodzaju regulacji mamy to regulacja na wysokość
osobno z przodu osobno z tyłu mam oczywiście regulację tył pochroń oparcie
to mamy również w dwóch płaszczyznach możliwość regulacji odcinka lędźwiowego które reguluje się
naprawdę w bardzo szerokim zakresie można tutaj taki potężny w wałek oprócz tego mamy regulację
osobną szerokości jak widać siedziska oparcie a
nawet masaż oprócz tego mam pamięci ustawienie siedzeń wiem miejsca dla siebie bez problemu znajdzie warto
też pokazać zagłówek który się reguluje również bardzo szerokim zakresie w jednej to prawda płaszczyźnie ale dla
do metrowca jak widać również wszystko jest w najlepszym porządku a teraz zapraszam jak wygląda sprawa z tyłu w Kruszwicy a z
mniejszym rozstawie osi No cóż jest dobrze Popatrzcie nad głową No może nie mam już wolnych przestrzeni ale jestem w stanie
się normalnie wyprostować to w samochodzie który ma bardzo mocno opadający dach oczywiście to się wiąże
z tym że ja siedzę Nisko co z kolei oznacza że moje kolana znajdują się mniej więcej na wysokości klatki
piersiowej bez Przypuszczam że na trasie może mi to trochę wyjść bokiem już chodzi o długość No widać że ja dotykam
tego fotela ale fotel jest ma tutaj odpowiednio takie wgłębienie jest też miękki delikatny nie czymś tam
w środku żadnych ostrych kantów może nie jakąś długą trasę ale średniej długości do godziny spokojnie bym
tutaj mógł podróżować miejsca na buty nawet takie duże zimowe Również tutaj jak
widać dosyć sporo przesiadam się na prawą stronę nie muszę przeskakiwać przez jakiś wielki tunel środkowy Popatrzcie
on to jest ale on nie jest zbyt duży i to mogę teraz zająć zająć
się wymienianie w różnych gadżetów A więc tak mamy
kieszeń jedną kieszeń drugą całkiem sporo
kieszeń w drzwiach mamy też to używanie kanapie właściwy hoteli
bocznych jednostopniowe mamy dwa wyjście USB nie mamy niestety nawiewu A nie
to na środku a nie na słupkach No słucham b nie mamy to też niestety podłokietnika regulacja
zagłówków jak widać to jest najniższa pozycja to jest najwyższa pozycja No i jeszcze moc naskrajnej
pozycjach na kanapie również jest dostępny nad głową mamy podwójne oświetlenie dla osób siedzących
w tył moi
drodzy nie ma cudów Jeśli samochód jest mnie krótszy niż 3 a w środku jest
więcej miejsca to gdzieś tego miejsca będzie mniej i w Oplu udało się zachować
pojemność bagażnika 370 ale i tak mówię że miejsca mniej bo zwykle jednak te pojemności
jest generacja na generacji rosną to Bagażnik jest dosyć skromny 370l ale
mniej pojemności będziemy mieli jeśli złożymy oparcia tam będzie 1210
litrów pojemności czyli kilkadziesiąt
litrów mniej niż w poprzedniej generacji wykończenie No cóż że mamy to tak ukształtowaną
podłogę co Pewnie by zapobiega przesuwaniu się bagaży mamy parę takich haczyków do rozciągania
siateczek mamy ruch haczyki do wieszania jakiejś reklamówek jedna
to jedna dół i
jeszcze pod podłogą Zajrzyj mi zajrzyjmy ta podłoga No nie jest jakaś tam jakimś solidności ale
jest okej mamy dojazdówkę mamy gaśnice trójkąt No i miejscem na odłożenie jeszcze parę jakieś drobiazgów
więc jeśli chodzi o bagażnik to tutaj nie ma jakiejś cudów zamykamy
uchwytem którego ja nie widzę zawsze muszę gdzieś tam złapać ma czuję ale to jest problem wędrowców i łapanie
No czuję odbywa się prawej stronie z tej strony niestety tego uchwytu nie ma jeszcze spojrzymy Jak wygląda ten
bagażnik po tym jak jak
już go powiem
raz
i dwa
jak widać uzyskujemy płaską podłogę bagażnika te oparcia złożyły się prawie równolegle więc
tutaj jeśli chodzi o jego usta wnosi kształty to wszystko jest Jest jeszcze jedna liczba która
wypada nieco gorzej niż w poprzedniej generacji a mianowicie maksymalna ładowność 542 kg
wcześniej było z 692 50 kg to jest niestety całkiem sporo wnętrze
nowej Astry znacznie się poprawiło jeśli chodzi o wygląd jeśli chodzi o funkcjonalność intuicyjność obsługi i
co ciekawe mimo że samochód jest mniejszy z zewnątrz Popatrzcie Zresztą sam mi
tutaj kiedyś było mnóstwo przycisków których obsługa w pierwszej chwili trochę kierowcy
który to widział po raz pierwszy natomiast teraz mamy bardzo rozsądnie
i logicznie umieszczone przyciski Zwróć uwagę na poziom wyposażenia to nie jest jakieś poziom Tymczasem
mamy to i podgrzewanie foteli wentylacja foteli nawet podgrzewania kierownicy to Zresztą nie było akurat m rzadkością
również w poprzedniej generacji w takim razie to wszystko jest bardzo ładnie wykończony to takie paski No
nie wiem czy to jest aluminium czy to jest plastik Ale z wyglądu właściwie to też dotyku chyba jest to
nawet aluminium mamy to też taką fortepian wersję lakierowanego plastiku i całkiem sporo
tworzywa które ładnie wygląda jesteś ładnie wyprofilowane to są takie charakterystyczne załamanie nad na
daszku nad zegarami i
to tworzywo jest naprawdę miękkie to jest całkiem sporo do pokazania Bo to wszystko jest mięciutkie tam dalej na drugim
planie wciąż jest mięciutko całkiem na potrzeby wciąż jest miękka więc Tutaj nikt nie żałował jeśli chodzi o dobór dobór
właściwego wykończenie na drzwiach wciąż jest miękko tutaj niżej miękko
szarpanie za klamkę uwagę nic
kompletnie nic ani się nie odkształca ani się nie odzywa duże koło praktyczne wygodne kieszenie w drzwiach jak
widać półtorej trochę chodzi bez problemu to jeszcze jest miejsce na rękawiczki na klucze i tak dalej i jeden
z większych problemów które dostrzegłem kiedy jechałem tym samochodem z Warszawy do Krakowa z nami na widziałem stygnie
luksusowy lewy podłokietnik kompletny twardy mój łokieć już w okolicach Radomia
prosił żebym się przesiadł do czegoś mnie luksusowego po prawej stronie trochę lepiej to już jest miękko Zresztą
widzieć regulowane podłokietnik więc jest dobrze to równie to już jest twardy plastik ale
jest całkiem solidnie znam to nie słychać to żadnego jakiegoś zbędnego sztućce
skrzypienia też sporo
lakierowanego plastiku wygląda to wszystko naprawdę bardzo dobrze solidnie i
dużo lepiej dużo lepiej niż w poprzedniej generacji warto wspomnieć o kilku rzeczach Po
pierwsze nowy system multimedialny który ma możliwość połączenia się
że telefonami komórkowymi mnie to mamy epoka Play podobno też wyczytałem że ma
być się czy może jest ale nie w naszej wersji jest też Android auto i wszystko co za tym idzie testami
a systemem w tych w tych systemach operacyjnych mamy
też możliwość łatwe integracji naszego telefonu komórkowego z samochodem bo mamy taki
powiedzmy że uchwyt na telefon komórkowy od razu z możliwością jego podłączenie
przez USB i przy okazji ładowanie w tym to nie jest tylko sam uchwyt pokażę jak to się tutaj reguluje
rozsuwac i spróbujmy Przy okazji pokażę kolejny schowek tutaj mamy miejsce na
dwa kubeczki bez problemu mieści się widać spory telefony teraz Zwróć uwagę że ten telefon
to prawda jest jeszcze w dodatkowej osłonie ale ona nie powiększa go jakoś tak nadmiernie ale to ledwo wchodzi
na wysokość natomiast na już nie wchodzi chyba że nie udało mi się a próbowałem rozsunąć tutaj
tych tych plastikowych elementów one chodzą być może da się to zrobić ale nie udało nam się niestety znam teraz
Popatrzcie jeszcze odłączamy
to od samochodu to jest takie uchwyt A to nie tylko uchwyt dlatego że tu widzicie to
są styki więc wszystko się komunikuję z samochodem odpowiednio o czym jeszcze warto wspomnieć oczywiście o systemie on Star system
on Star to mam odpowiednie przyciski to jest nowość się w Oplu czy bezpośredniej
komunikacji pomiędzy system obsługi
centralny system obsługi wszystkich kierowców nie samochodów marki Opel wyposażonych
a kierowca b No właśnie i tutaj mamy czy przyciski ten po prawej jest dosyć oczywisty sos
coś tam się dzieje możemy nacisnąć i wezwać pomoc a i jest ten przycisk niebieski on służy
temu aby się połączyć się z panią pewnie gdzieś tam w centrali i ten trzeci przycisk Szczerze
powiedziawszy nie bardzo wiem o co chodzi wygląda na coś w rodzaju Nie wiem może wyłączenie wszelkich
systemów tak jak mamy takie Play Maud w telefonach komórkowych po naciśnięciu proszę
nacisnąć niebieski przycisk żeby porozmawiać z doradcą więc
być może to jest kwestia wyłączenie tego z tego ostatnio nie mam pojęcia tutaj pas pani komunikatu nie wynika tak naprawdę po co jestem
przecież jeszcze parę słów na temat praktycznego wymiaru o butelce w drzwiach już wspomniałem o możliwości tutaj odłożeniu
kawy już też wspomniałem zajrzyjmy jeszcze pod podłokietnik to mamy niezbyt dużo ale jakieś tam za chcesz wyjść
USB mamy w tym miejscu wyjście 12 woltów No i wreszcie schowek
przed pasażerem całkiem obszerny tam jesteś w tej głębienie nie wiem czy to jest wentylowane czy klimatyzowany
nie wiem z całą pewnością A to zobaczycie akurat szczęście technicznej nie ma to w nocy bezwstydnie
zrobili bez podświetlenia i jeszcze porównanie plastików na drzwiach z przodu mamy miękkie tworzywo z tyłu
zupełnie farne protez nowe jestem czekam całkiem długo bo nie było mnie na prezentację zagranicznej na krajowy też nie mogłem pojechać i wreszcie astal dojechała
do Krakowa i pierwsze wrażenie są takie dobrocie sobie że jedziecie samochodem
którym siedzi oprócz masy siedzą jeszcze trzy dorosłe postawne ciężkie osoby więc ma samochód już nie jest tak szybki i trochę więcej pali jest zakrętach już nie jest tak jak kiedyś piątek Milan posiadają jej ten samochód odzyskuje wigor jedzie znów tak jak trzeba w zakrętach trzyma się drogi świetnie przyspiesza mniej pali i to jest dokładnie różnica między generacją najnowszą Agata całą poprzednią bo nowa generacja straciła od 120 do 200 kg i każdy ten kilogram doskonale czuć kiedy jedziemy i na wprost i w zakręcie Oczywiście jeśli chodzi o dynamika Wszystko zależy od wybranego silnik i akurat wybrałam 14 125 koni to nie było przypadkiem bo zadzwoniłem wcześniej do General Motors zapytałem Która wersja silnikowa będzie najczęściej wybierane przez okazało się że właśnie tak więc poprosiłem o taką tą stówkę i wiecie co dobre bo to jest naprawdę świetny kompromis pomiędzy dynamiką
jazdy a które to jest na pewno na rozsądnym poziomie to nie jest tylko kwestia silnika dlatego że również za projektanci
poszli Za ciosem skoro auto jest lżejsze to jeździsz
to jeszcze zespół Irys całkiem sportowe zawieszenie No i teraz akurat mam taką średnią równą drogę i
odczuwam te wszystkie nierówności wewnątrz w kabinie i to jest chyba jedyne nikt ale cecha tego samochodu a mój ciebie bardziej sportowo niż rodzinie zestrojone zawieszenie mi się ktoś ma w okolicy dużo takich dróg i spać Za dużo czasu w samochodzie to po jakimś czasie być zmęczony poza tym jeśli ktoś ma równe drogi dużo zakrętów to właśnie takie zestroje zawieszenie będzie do niego optymalne bo samochód trzyma się drogi jak przyklejonej robią test łosia w lewo prawo nawet
nie pisały żadne systemy elektroniczne oczywiście piszczały opony ale to są zimówki którym na mokrym tak średnio się trzymają na na suchym
naprawdę żeby robiły lepszy 50 powtórzyłem też że zawieszenie wyrobiło bez wspomagania elektroniki więc
od strony zawieszenie ten samochód naprawdę jest przygotowany do każdej akcji za kierownicą i to wszystko sprawia że ja to
tym samochodem jest naprawdę bardzo przyjemne chyba że idziemy niezbyt równą drogą przez dłuższy czas bo wtedy trochę jednak tego komfortu to jeszcze Skrzynia biegów manualna skrzynia biegów nasze kreskówce Zresztą z tym silnikiem chyba tylko manualna jest dostępne bardzo dobry manual biegi wchodzą z oporem precyzyjnym raczej dobrze ze stopniowanym więc nie ma najmniejszego problemu i na koniec powiedział mi jeszcze o przycisku Sport Otóż
że z tym przyciskiem jest tak że nie zadzwoniłem
nawet do motor zapytałem co właśnie co zmienia się po tym jak włączymy tak sportowy czuję że silnik chodzi zupełnie inaczej chętnie się zbiera reaguje bardzo spontanicznie na gaz coś jeszcze No powiedzieli mi że jeszcze układ kierowniczy ale szczerze powiedziawszy jak już nawet widziałem że układ kierowniczy też chodzi inaczej to różnica jest minimalna gdybym miał automat No to wiadomo automat Trzymałbym mówienie na wyższe obroty na wyższym poziomie ale poza tym to jest tak zmienia się zachować reakcja
na gaz i długo długo długo nic potem
być może coś z układem kierowniczym ja tego nie czuję ale to co się dzieje z silnikiem w sprawie że chcemy jeździć na tym trybie sport cały czas on na tyle bardzo sport i chętnie jedzie do
jedzie w taki sposób że jak nawet wkręciłem się w tobie sport na wyższe obroty i zdejmiemy nogę z gazu To kiedy stopa wraca do góry to samochód wciąż przyspiesza to jest takie dosyć dziwne
uczucie kiedy nas nie odrzuca do przodu bo zdejmiemy nogę z gazu tylko jeszcze przez chwilę wciska w fotel To jest minimalny Roses to jest ułamek 100 to jednak coś co daje takie potwierdzone sygnał że ten samochód nigdy nie ma 12 g dlaczego
zdejmując to jest gazu jeszcze do przodu Ja chcę szybciej tak to odczytuje i to jest naprawdę oczy od który ogólne wrażenia z jazdy to
jest samochód który cieszy się z tego że zrzucił tych zbędnych 150 kg Cieszy się i wreszcie może po raz pierwszy pokazać na co dostać bo jestem przekonany że gdyby do tego samochodu w tym zawieszeniem dołożyć jeszcze 50 koni albo i 100 koni to wydaje mi się że dwunastokątna wersja dokładnie tego sama jeździła by tak że nie potrzebowałaby ani wzmocnień jakieś extra a nie jakiegoś szczególnie sportowo zestrojone go systemu elektronicznego to wszystko by wyrobiło tak naturalnie zawieszenie bez żadnego elektronicznego wspomagania także jeśli ten samochód ma być zapowiedzią tego co się będzie
działo w przyszłości kiedy dostępny Będzie wersja OPC to ja naprawdę chcę jak najszybciej przyjechać się wersję OPC cennik to wyjazdy zaczyna się od 59900 zł za podstawowy silnik 1,4 Twinport
100 koni które będzie dostępny dopiero za parę miesięcy ale to jest Startowa cena Jeśli chcemy mieć się wersję
taką jak nasza czyli 125 koni z silnika 1.4 turbo to zapłacimy 69000
zł jeszcze coś Ja chcę mieć Diesla to najtańszego 90 pięciokątnego 16
dostaniemy za 3000 zł więcej a więc za 72000 zł nowa generacja plaster robi
świetne wrażenie po części też dzięki temu że poprzedniej generacja była bardzo mocno krytykowany za nadwagę i wszystkie
wynikające z tego wady nowa generacja lżejsza jest związku z tym szybsza bardziej oszczędna lepiej
jeździ do tego jest dobrze wyposażone i wykończona ma nowoczesne rozwiązanie które dotychczas nie były wcale dostępne
W tym momencie a więc samochód jest naprawdę wart uwagi i naprawdę nic mi nie brakuje Nie ja mam uwagę tak naprawdę
nie do samego
samochodu tylko do hasła reklamowego którym jest promowany bezwstydnie Luksusowa to
jest luksusowy samochód to jest solidnie wykonany Compact który może walczyć o najlepszym miejscem na podium w segmencie zdominowanym
dotychczas przez Golfa to jest auto dla każdego bo luksus kojarzy mi się z moim zdaniem to jest auto
dla nielicznych dla wybranych to jest solidny auto dla każdego i jest moje zdanie mi jeszcze jeden powód dla którego warto ten samochód
pod uwagę jeśli zastanawiam się nad wyborem auta kompaktowego to jest jedna z bardzo niewielu propozycji którą w
Gliwicach produkujemy sami podsumowanie tego testu chciałbym zrobić w Astry jestem nowa jestem odchudzona
Jestem ładna wiele
potrafię Ale nie mów do mnie bezwstydnie luksusowa