Gratka dla indywidualistĂłw
MaĆe samochody miejskie zyskujÄ coraz ciekawszÄ stylizacjÄ i szereg dodatkĂłw, ktĂłre skutecznie wyrĂłĆŒniajÄ je z tĆumu. MajÄ c kilkadziesiÄ t wolnych tysiÄcy i zamiar poruszania siÄ gĆĂłwnie po mieĆcie, moĆŒna dostaÄ zawrotĂłw gĆowy. Ford kusi modele Ka, Fiat bestsellerem nazwanym po prostu 500, a od kilkunastu dni moĆŒemy podziwiaÄ w salonach najnowsze dziecko Opla. Konfiguracja Adama moĆŒe potrwaÄ nawet kilka tygodni, bo przed klientem postawiono tysiÄ ce moĆŒliwoĆci nadania autu indywidualnej nuty.
Fiat 500, Mini i DS3 nie sÄ tanimi samochodami, a mimo tego, i tak znajdujÄ dziesiÄ tki tysiÄcy nabywcĂłw rocznie w caĆej Europie. Podobnie moĆŒe wyglÄ daÄ sytuacja z Adamem. Za bazowÄ specyfikacjÄ zapĆacimy 42 900 zĆotych. Szybko jednak dojdziemy do wniosku, ĆŒe doĆoĆŒenie kilku lub kilkunastu tysiÄcy zĆotych uczyni nasz egzemplarz wyjÄ tkowym i oryginalnym przez dĆugie lata. Jak widaÄ teĆŒ po innych producentach, nastaĆ czas na bycie trendy.