Odświeżony Opel Vivaro
Dzięki modyfikacjom w zakresie funkcjonalności, komfortu i ekonomiczności nowy Vivaro ma umocnić rynkową pozycję Opla w segmencie lekkich pojazdów dostawczych.
Jedną z najbardziej uderzających cech nowej wersji jest przeprojektowany kokpit. Obejmuje on nową tablicę przyrządów, zintegrowany wskaźnik zmiany biegów oraz zoptymalizowaną stylistykę graficzną, jak również sterowanie systemem audio z bocznego modułu kolumny kierownicy.
W kierownicy nowego Opla Vivaro umieszczono zmodyfikowany układ poduszek powietrznych oraz, w zależności od wersji, zintegrowany regulator stałej prędkości oraz ogranicznik prędkości.
Silniki wysokoprężne zastosowane w nowej wersji Opla Vivaro udoskonalono tak, aby uzyskać optymalny poziom zużycia paliwa. Wersje 2.0 CDTI 90 KM i 114 KM posiadają filtr cząsteczek stałych (DPF). Ich przeglądy przeprowadzane są, co 40 tys. km lub raz w roku.
Opel zapewnia, że w zależności od odmiany poziom zużycia paliwa waha się pomiędzy 7,5 a 7,8 l/100 km. Wersje ecoFLEX spalają 7,4 l/100 km.
Ogólnie oferta silników obejmuje benzynową jednostkę 2.0 117 KM, jak również siedem wersji jednostek wysokoprężnych o mocach od 90 do 146 KM. Na szczycie oferty znajduje się wersja 2.5 CDTI 146 KM; sprzedaż odmiany 2.5 CDTI 114 KM zostanie wstrzymana.
Alternatywę dla standardowej sześciobiegowej skrzyni biegów stanowią dwie najmocniejsze wersje wysokoprężne dostępne również z automatyczną sześciobiegową skrzynią Easytronic.
Dostępne wersje nadwozia obejmują vana z pojedynczą lub podwójną kabiną, jak również wersje kombi - o dwóch rozstawach osi, dwóch wysokościach dachu i masie całkowitej pojazdu od 2,7 do 2,9 t - a także wersje z nadwoziem burtowym oraz podwoziem z kabiną.
[
]( http://wnp.pl )