Nowy program Nissana
Nissan inauguruje program "Nissan 360", w ramach którego zaprezentuje przełomowe technologie, globalne produkty i strategie należących do grupy marek.
Projekt jest częścią obchodów 80 rocznicy powstania Nissana. W jego ramach odbędzie się zarówno miesięczna prezentacja najnowszych rozwiązań w dziedzinie motoryzacji, zrównoważonego rozwoju i ekspansji rynkowej, jak również seria konferencji prasowych i jazd próbnych organizowanych dla ponad 1 000 przedstawicieli mediów, inwestorów, dostawców, dealerów i ekspertów branżowych.
W czasie wystawy "Nissan 360" odbywającej się w El Toro w południowej Kalifornii (USA) prezentowanych jest ponad 100 samochodów osobowych i dostawczych Nissana, Infiniti i Datsun, które będą testowane na kilku specjalnych torach urządzonych na terenie dawnej bazy lotniczej Korpusu Piechoty Morskiej.
Innymi elementami programu jest położenie nacisku na rozwój segmentu pojazdów bezemisyjnych, przedstawienie dalszych planów ekspansji opartej na silnej pozycji rynkowej w takich krajach jak Chiny, Stany Zjednoczone, Meksyk, Brazylia czy Rosja.
Jednocześnie kontynuowana jest realizacja ogłoszonego w czerwcu 2011 r. średniookresowego planu "Power 88", zakładającego uzyskanie 8 proc. udziału w światowym rynku i 8 proc. marży zysku z działalności operacyjnej do 2016.
Źródło: Nissan
ll/moto.wp.pl