Nowy Bentley Continental Flying Spur bardziej klasyczny
Brytyjska marka oferująca samochody luksusowe prezentuje nową generację modelu Flying Spur. Mniejsza limuzyna Bentleya jest teraz bardziej poważna i klasyczna nawiązując linią do starszych modeli.
Podobnie jak w przypadku Continentala GT w wersjach coupe i kabriolet nowy Flying Spur jest ewolucją poprzedniej generacji, jednak w odróżnieniu od modeli dwudrzwiowych, limuzyna przeszła jeszcze większe zmiany. Teraz Flying Spur mocniej odróżnia się od wersji GT. Przednie światła są większe, przez co inaczej komponują się z masywnym grillem, a samochód wygląda mniej sportowo. Również tył auta przeszedł znaczące zmiany. Dach płynnie opada i łączy się klapą bagażnika, a światła zostały znacząco zmienione i zachodzą na boki błotników.
Podobnie jak w modelu GT, za napęd Continentala Flying Spur może odpowiadać jeden z dwóch silników. Nowa, podstawowa jednostka to 4-litrowy, turbodoładowany silnik V8 pochodzący od Audi, który oferuje 507 KM i 660 Nm. Alternatywą jest 6-litrowy motor W12 o mocy 575 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 700 Nm.
Wnętrze nowego Flying Spur wygląda tak samo jak w odświeżonym Continentalu GT i mocno przypomina dotychczas oferowany model. Brytyjczycy obiecują, że w nowej generacji zastosowano jeszcze lepsze materiały - obowiązkowe drewno i skóra. Drobne zmiany w wyglądzie czynią wnętrze Bentleya bardziej nowoczesnym i ergonomicznym.
Nowy Continental Flying Spur jest bardziej klasyczny, ma lepsze proporcje i ciekawszą linię od poprzednika. Dzięki temu i cenie niższej niż w przypadku flagowego Mulsanne, ma duże szanse na odniesienie sukcesu.
sj, moto.wp.pl