Nowości Bentleya w Genewie
W tym roku na genewskim stoisku Bentleya będą promowane dwa modele - Continental GT Speed i Flying Spur - które w wersjach na rok 2014 oferują zmodyfikowane/nowe jednostki napędowe i odświeżone "twarze".
Źródłem napędu w modelu Continental GT Speed pozostaje silnik W12 twin-turbo o pojemności 6 litrów, przy czym jego moc została zwiększona do 635 KM, a maksymalny moment obrotowy do 820 Nm. Dzięki temu, najszybszy seryjny Bentley w historii rozpędza się teraz aż do 331 km/h (wersja z otwieranym dachem do 327 km/h).
Oprócz tego, Continental GT Speed 2014 otrzymał obniżone zawieszenie, 21-calowe koła z ciemnym wykończeniem, a także przyciemnione klosze reflektorów i tylnych lamp. Całość uzupełniają nowe kolory lakieru i wnętrza.
Z kolei luksusowy Flying Spur, który do tej pory był oferowany wyłącznie z jednostką W12, może zostać wyposażony w mniejszy silnik V8 o pojemności 4 litrów, rozwijający 507 KM i 660 Nm momentu obrotowego. Limuzyna z tym motorem i ośmiobiegową skrzynią ZF przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy i rozpędza się do 295 km/h, a dzięki technologii odłączania cylindrów podczas niewysilonej pracy przejedzie na pełnym zbiorniku paliwa nawet 840 kilometrów. Czy silnik W12 ma w związku z tym sens?
Flying Spur V8 wyróżnia się m.in. czarnym wykończeniem osłony chłodnicy oraz końcówkami układu wydechowego w kształcie cyfry "8". Oba modele wejdą do sprzedaży w 2014 roku.
(źródło: Mototarget.pl)