WP

Nowość na stacjach benzynowych. Dwie duże firmy zaczęły współpracę

Właściciel sieci sklepów Piotr i Paweł połączył siły z brytyjskim gigantem w branży paliwowej i na niektórych zielonych stacjach będzie można zrobić poważniejsze zakupy.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Nowość na stacjach benzynowych. Dwie duże firmy zaczęły współpracę
(Materiały prasowe)
WP

Pierwsza pilotowa placówka nowej sieci rozpoczęła działalność na stacji w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 144 C, dwie kolejne zostały uruchomione w Krakowie i Poznaniu. Całodobowe sklepy “Piotr i Paweł po drodze” będą działać na powierzchni 140 - 150 mkw. Wspólna oferta partnerów będzie liczyć około 3000 produktów. Wśród nich są napoje, przekąski, dania gotowe, ale także wędliny i nabiał.

Powstanie nowego typu sklepów uzasadnia Piotr Pyrich, Dyrektor Generalny BP Europa SE, oddział w Polsce: „Współpraca z “Piotrem i Pawłem” wpisuje się w długofalową strategię naszej marki. Konsekwentnie staramy się spełniać oczekiwania naszych Klientów, również w zakresie oferty spożywczej, stawiając na jej jakość”.

Joanna Lutosławska – Rogóż, Kierownik Projektu w BP, uzupełnia wypowiedź Dyrektora: „Skupiliśmy się na zaspokojeniu potrzeb Klientów, którzy żyją dynamicznie, szukają wygodnych rozwiązań, często są zabiegani i w drodze. Sklep, w tym również strefa bistro, zyskał nowy wygląd, a my mamy nadzieję, że Klienci docenią zarówno ofertę 'na później', jak i 'na teraz'”.

WP

Tym, co wyróżnia ten typ sklepów, jest fakt, że firma BP nie udostępnia jedynie powierzchni handlowej “Piotrowi i Pawłowi”, lecz wspólnie z polską marką pracowała nad całością konceptu sklepów.

Asortyment w wydzielonej strefie stacji pozwala konsumentom zaplanować i zabrać do domu prosty posiłek na każdą porę dnia. Duża część zaproponowanego na stacji asortymentu to produkt sprzedawany pod własną marką „Piotr i Paweł Zawsze Jakość”.

Ideę projektu tłumaczy Piotr Drządzewski, szef projektu ze strony “Piotr i Paweł”: „Znaczenie sklepów przy stacjach paliw rośnie. Coraz więcej osób robi codzienne zakupy w tym kanale. Wbrew powszechnie obowiązującym mitom, klientów przekonuje głównie szeroki asortyment i atrakcyjne promocje, a także to, że stacje są zawsze po drodze i otwarte non-stop. Chcemy wyjść tym trendom naprzeciw”.

Nowy format sklepów będzie działał tylko przy wybranych stacjach BP. To, w jakim tempie sieć będzie się rozwijać, zależy od tego, jak wypadną testy. Jeśli koncept się obroni, realne jest uruchomienie nawet 150 takich placówek w ciągu najbliższych dwóch lat.

WP
Polub WP Moto
WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP