Trwa ładowanie...

Nowość na stacjach benzynowych. Dwie duże firmy zaczęły współpracę

Właściciel sieci sklepów Piotr i Paweł połączył siły z brytyjskim gigantem w branży paliwowej i na niektórych zielonych stacjach będzie można zrobić poważniejsze zakupy.

Nowość na stacjach benzynowych. Dwie duże firmy zaczęły współpracęŹródło: Materiały prasowe
d1u6y09
d1u6y09

Pierwsza pilotowa placówka nowej sieci rozpoczęła działalność na stacji w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 144 C, dwie kolejne zostały uruchomione w Krakowie i Poznaniu. Całodobowe sklepy “Piotr i Paweł po drodze” będą działać na powierzchni 140 - 150 mkw. Wspólna oferta partnerów będzie liczyć około 3000 produktów. Wśród nich są napoje, przekąski, dania gotowe, ale także wędliny i nabiał.

Powstanie nowego typu sklepów uzasadnia Piotr Pyrich, Dyrektor Generalny BP Europa SE, oddział w Polsce: „Współpraca z “Piotrem i Pawłem” wpisuje się w długofalową strategię naszej marki. Konsekwentnie staramy się spełniać oczekiwania naszych Klientów, również w zakresie oferty spożywczej, stawiając na jej jakość”.

Joanna Lutosławska – Rogóż, Kierownik Projektu w BP, uzupełnia wypowiedź Dyrektora: „Skupiliśmy się na zaspokojeniu potrzeb Klientów, którzy żyją dynamicznie, szukają wygodnych rozwiązań, często są zabiegani i w drodze. Sklep, w tym również strefa bistro, zyskał nowy wygląd, a my mamy nadzieję, że Klienci docenią zarówno ofertę 'na później', jak i 'na teraz'”.

Tym, co wyróżnia ten typ sklepów, jest fakt, że firma BP nie udostępnia jedynie powierzchni handlowej “Piotrowi i Pawłowi”, lecz wspólnie z polską marką pracowała nad całością konceptu sklepów.

d1u6y09

Asortyment w wydzielonej strefie stacji pozwala konsumentom zaplanować i zabrać do domu prosty posiłek na każdą porę dnia. Duża część zaproponowanego na stacji asortymentu to produkt sprzedawany pod własną marką „Piotr i Paweł Zawsze Jakość”.

Ideę projektu tłumaczy Piotr Drządzewski, szef projektu ze strony “Piotr i Paweł”: „Znaczenie sklepów przy stacjach paliw rośnie. Coraz więcej osób robi codzienne zakupy w tym kanale. Wbrew powszechnie obowiązującym mitom, klientów przekonuje głównie szeroki asortyment i atrakcyjne promocje, a także to, że stacje są zawsze po drodze i otwarte non-stop. Chcemy wyjść tym trendom naprzeciw”.

Nowy format sklepów będzie działał tylko przy wybranych stacjach BP. To, w jakim tempie sieć będzie się rozwijać, zależy od tego, jak wypadną testy. Jeśli koncept się obroni, realne jest uruchomienie nawet 150 takich placówek w ciągu najbliższych dwóch lat.

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj