Trwa ładowanie...
4 stycznia 2012, 19:28

Noworoczne promocje Mitsubishi i Pajero po faceliftingu

Noworoczne promocje Mitsubishi i Pajero po faceliftinguŹródło: zdjęcie producenta
dtobl32
dtobl32

Mitsubishi przygotowało wyprzedaż samochodów wyprodukowanych w 2011 roku. W salonach debiutuje też nieco odświeżone Pajero, które wraz z modelem L200 otrzymała poprawionego diesla spełniającego normę Euro 5.

Noworoczną promocją objęto wszystkie modele japońskiego producenta. Obniżki wyniosły od 7 000 zł w przypadku Colta do 18 000 zł dla Pajero. Alternatywnie klient może zdecydować na mniejszy rabat, a w zamian otrzyma kredyt 0 proc. z prowizją wysokości 2 proc.

Nowe Pajero 2012 to nieco odświeżony model, który otrzymał chromowaną osłonę chłodnicy, nowy zderzak i osłonę miski olejowej oraz dwunastoramienne, 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Wewnątrz pojazdu wprowadzono modyfikacje stylistyczne, takie, jak wyświetlacz tylnej kamery parkowania, który teraz wbudowany będzie w samościemniające się wsteczne lusterko elektrochromatyczne. Samochód otrzymał nowe rodzaje materiałowej i skórzanej tapicerki, nowy kolor podświetlenia panelu instrumentów i nowe przełączniki otwierania szyb w matowo-srebrnym kolorze

W Pajero 2012 wprowadzono nowy system brake-override - w momencie niezamierzonego naciśnięcia pedału przyspieszenia razem z pedałem hamulca, system ten za pośrednictwem modułu sterującego ECU zmniejsza moc silnika w celu łatwiejszego zatrzymania pojazdu.

Nowe Pajero i model L200 na 2012 rok otrzymały turbodoładowaną, 200-konną jednostkę Diesla o pojemności 3,2 litra, spełniającą normy EURO5 z zamkniętym filtrem cząstek stałych DPF w standardzie, co czyni ten model bardziej przyjaznym środowisku.

sj

dtobl32
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dtobl32
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj