Nowe usługi i program lojalnościowy Forda
Ford wprowadza platformę FordPass. Dzięki niej będzie możliwe skorzystanie z wielu usług mobilnych, jak np. rezerwacja parkingu z wyprzedzeniem czy zdobycie nagród w programie lojalnościowym.
Platforma zawiera cztery elementy - usługi mobilne oferowane na rynku, serwis FordGuide zapewniający klientom bardziej wydajną mobilność, program lojalnościowy oraz centra FordHub, gdzie można zapoznać się z najnowszymi innowacjami tego producenta. Członkostwo w FordPass będzie bezpłatne zarówno dla właścicieli aut tej marki, jak i osób, które ich nie posiadają.
Usługi mobilne będą w dużej mierze oparte na możliwości szybkiego znalezienia i opłacenia parkingu oraz łatwiejszego przemieszczania się. W przyszłości wśród nich znajdzie się też m. in. program wspólnych przejazdów. Za usługi będzie można płacić poprzez wirtualny portfel. Właściciele Fordów otrzymają możliwość połączenia się z preferowanym dealerem, aby np. umówić się na przegląd. Dodatkowo ci, którzy wyposażyli swoje samochody w system SYNC Connect będą mogli wykorzystać FordPass do uzyskania zdalnego dostępu do funkcji pojazdu, takich jak zdalny rozruch, blokowanie i otwieranie zamków w drzwiach czy zlokalizowanie samochodu.
Ford Guide natomiast oznacza możliwość połączenia się z konsultantem i np. zarezerwowanie za jego pomocą miejsca parkingowego. Za wykonywanie tych czynności członkowie będą otrzymywali punkty, które można wymienić na nagrody. Producent aut podjął w tym celu współpracę m. in. z McDonald's i 7-Eleven. W ramach FordPass zostaną otwarte centra FordHub, w których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi Forda. Zostanę one zlokalizowane w Nowym Jorku, San Francisco, Londynie i Szanhgaju.
Platforma wystartuje tej wiosny w USA i Kanadzie, a następnie w części krajów europejskich, Chinach i Brazylii.
Źródło: Ford
ll