Nowe globalne hasło Chevroleta
"Find New Roads" - tak brzmi nowe globalne hasło Chevroleta. Ma ono łączyć dziedzictwo marki z wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Zdaniem przedstawicieli Chevroleta hasło odzwierciedla ducha pomysłowości marki oraz wyznacza kierunek rozwoju. Producent sprzedaje swoje pojazdy na całym świecie, jednak teraz po raz pierwszy skupi się wokół jednej, globalnej wizji.
Pierwszym globalnym produktem marki był sedan Cruze, wprowadzony do sprzedaży w 2009 r. W 2013 r. producent planuje wprowadzić na rynki całego świata ponad 20 nowych modeli. Hasło będzie wykorzystywane w kampaniach reklamowych na całym świecie. Pierwsze z nich pojawią się w USA jeszcze w pierwszym kwartale 2013 r.
- Hasło ma takie samo znaczenie na rozwiniętych rynkach jak USA, oraz na rynkach wschodzących, jak Rosja czy Indie, gdzie potencjał do dalszego rozwoju jest największy - powiedział Alan Batey, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej na rynku amerykańskim oraz globalnego marketingu.
Źródło: Chevrolet
ll/moto.wp.pl