Trwa ładowanie...
31-07-2013 11:30

Nowa strategia sprzedaży i marketingu Mercedesa

Nowa strategia sprzedaży i marketingu MercedesaŹródło: Materiały prasowe
d40afpy
d40afpy

Mercedes-Benz ogłosił nową strategię sprzedaży i marketingu. Ma ona spowodować polepszenie jakości obsługi i zwiększyć atrakcyjność marki.

Zapowiedzią tych działań była kampania promocyjna nowej Klasy A, szczególnie adresowana do młodszych klientów. Skupiono się na reklamie w Internecie, która trafiła do ok. 8 mln osób. Nie zapomniano też o tradycyjnych metodach - w ciągu 3 miesięcy od debiutu pojazd zaprezentowano w 90 dużych miastach Europy, odbyło się również 25 000 jazd testowych.

Nowością są mobilne sklepy w formie kontenerów morskich, które można spotkać w różnych zakątkach Hamburga. Ten rodzaj innowacyjnej sprzedaży ma być rozwijany również w innych miastach. Marka ma też zintensyfikować swoje działania w sieci, poprzez sklepy internetowe, portale społecznościowe oraz centrum wsparcia klienta, które przez 24 godziny na dobę będzie świadczyło pomoc i doradztwo.

(fot. Materiały prasowe)
Źródło: (fot. Materiały prasowe)

Mercedes-Benz będzie rozwijał nowy profil zawodowy w postaci mobilnego asystenta sprzedaży. Dzięki temu personel będzie dostosowany do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb klientów. Doradcy mobilni będą wspierać klientów w ich codziennym środowisku, np. elastyczne ustalenie terminu jazdy próbnej i przekazania pojazdu.

d40afpy

Nacisk kładziony jest również na personalizację wizyty w stacji obsługi. Inicjatywa "My Service" oferuje 4 opcje serwisowe, indywidualnie dopasowane do różnych typów klientów. Będzie możliwe wybranie wstawienia pojazdu do serwisu i odebranie nazajutrz, poczekanie na odbiór samochodu podczas serwisowania, pozostanie mobilnym w trakcie obsługi auta oraz odebranie i odstawienie samochodu przez pracownika obsługi.

Do 2016 r. będzie trwało wdrażanie specjalnego portalu, dzięki któremu będzie możliwy kontakt z marką z poziomu samochodu poprzez wmontowany hotspot.

Źródło: Mercedes-Benz

ll/moto.wp.pl

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj