Trwa ładowanie...
14-04-2004 14:51

Nowa spółka na rynku samochodowym: GM DAT Polska

Nowa spółka na rynku samochodowym:
GM DAT Polska
d3deswf
d3deswf

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/7638/aveo-sed-01.jpg',600,331) ) |
| --- | Importem oraz dystrybucją samochodów marki Chevrolet w Polsce będzie się zajmować nowo powołana spółka GM DAT Polska Sp. z o.o., w całości należąca do GM Daewoo Auto & Technology Co. z siedzibą w Seulu w Korei Południowej. Polski oddział, mający swą siedzibę w Warszawie, będzie blisko współpracował z firmą GM Poland.
Dyrektorem Generalnym spółki GM DAT Polska został Michael Klaus, który równocześnie będzie pełnił swe dotychczasowe obowiązki Dyrektora Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej GM Poland. Michael Klaus, w swojej 14-letniej karierze w General Motors, zajmował się między marketingiem marek Cadillac i Chevrolet w Europie.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/7638/lacetti-hatch-01.jpg',600,400) ) |
| --- | Sprzedaż samochodów marki Chevrolet w Polsce rozpocznie się już w maju tego roku. W ofercie znajdzie się najnowszy, pięciodrzwiowy model Chevroleta - Lacetti hachback (segment C), który będzie oferowany wraz z już dostępnymi, na niektórych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, modelami: Aveo hatchback i sedan (segment B), Lacetti sedan (segment C), Evanda (segment D) i Rezzo (kompaktowy van). Jeszcze jesienią tego roku dołączy do nich Lacetti kombi. By ułatwić rozpoznanie nowych nazw wspomnieć można, że: Aveo, to następca Kalosa, Rezzo – Tacumy, zaś Lacetti – Lanosa i Nubiry ...choć brzmi to nieco niedorzecznie, to jeden model wchłonie następców dwóch modeli. Lacetti hatchback jest kolejna generacją Lanosa, zaś Lacetti sedan i kombi są następcami Nubiry. Samochody te zostały zaprojektowane przez spółkę GM Daewoo Auto & Technology Co. i są produkowane w należących do niej zakładach w Korei Południowej.

d3deswf

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/7638/aveo-hat-01.jpg',600,368) ) |
| --- | Chevrolety w Polsce będą sprzedawane w nowo tworzonej sieci sprzedaży, opartej przede wszystkim o dotychczasowych dealerów Opla. W początkowej fazie składała się ona będzie, z co najmniej 25 punktów dealerskich i będzie rozszerzana wraz z rozwojem marki na polskim rynku.

d3deswf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3deswf
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj