Trwa ładowanie...

Nowa marka z pierwszym salonem. DS rozpoczyna ofensywę rynkową

Ekskluzywna marka DS – nawiązująca do najlepszych czasów francuskiej motoryzacji – oddziela się od Citroena. Wymaga to otwarcia nowych, wyszukanych salonów sprzedaży. Pierwszy z nich pojawił się w Warszawie przy ul. Krakowskiej.

Nowa marka z pierwszym salonem. DS rozpoczyna ofensywę rynkowąŹródło: moto.wp.pl, fot: Mateusz Lubczański
d1jgrd2
d1jgrd2

Francuski blichtr, niespotykana stylistyka oraz wygoda najwyższej klasy. Z takimi hasłami chce być kojarzona marka DS. Polskie przedstawicielstwo zamierza rozwinąć sieć sprzedaży do 8 punktów. Jak twierdzili przedstawiciele marki, ich lokalizacja generuje blisko 80 proc. sprzedaży pojazdów klasy premium w kraju. Są to oczywiście ośrodki miejskie takie jak Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice oraz Kraków.

moto.wp.pl
Źródło: moto.wp.pl, fot: Mateusz Lubczański

Nowa sieć sprzedaży ma wyróżniać się architekturą budynków, jak i kolorystyką – ciepłą czernią i bordowym karminem. To nie koniec. Salony połączone są z punktami Citroena, ale mają oddzielną miejsca parkingowe, recepcję, obsługę oraz doradców handlowych. Jeden z takich salonów właśnie powstał w Warszawie przy ulicy Krakowskiej 206. Już niedługo będzie można doczekać się prezentacji pojazdów w ramach wirtualnej rzeczywistości – tak klienci będą mogli spersonalizować swoje auta.

O ile jeszcze kilka lat temu samochody z oznaczeniami DS oznaczały lepsze modele Citroena, tak teraz są to pojazdy zaprojektowane od zera. Pierwszym całkowicie nowym autem jest DS 7 Crossback. To duży SUV, który wyróżnia się rewelacyjnymi tylnymi światłami z modelem łuski, reflektorami Full LED czy eleganckim zegarkiem w kabinie stworzonym przez manufakturę BRM. Obecnie w ofercie znajdują się modele z silnikami benzynowymi i Diesla, a wkrótce do oferty dołączy 300-konna hybryda.

d1jgrd2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jgrd2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj