Trwa ładowanie...
d4jdngl
24-01-2003 16:44

Nowa furgonetka Volkswagena: Multivan

d4jdngl
d4jdngl

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/347/multivan-vw-01.jpg',600,401) ) |
| --- | Furgonetka Volkswagena jest jednym z bardziej rozpoznawalnych samochodów tej marki. Wspólne oznaczenie tego modelu to T4, zaś poszczególne wersje noszą nazwy Caravelle, Transporter – zależnie, czy wersja jest osobowa czy ciężarowa.
Na wiosnę przyszłego roku Volkswagen zaplanował premierę nowego modelu furgonetki o oznaczeniu T5.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/347/multivan-vw-03.jpg',600,450) ) |
| --- | Chcąc podkreślić, że furgonetki Volkswagena świetnie nadają się jako wielofunkcyjne pojazdy osobowe, T5 zadebiutuje swoją wersją osobową, która nazywać się będzie Multivan.
Producent podkreśla, że kojarzona powszechnie z pojazdem użytkowym furgonetka VW świetnie nadaje się jako pojazd rodzinny, rekreacyjny. Jej długość (4,89 m) i szerokość (1,91 m) jest zbliżona do wymiarów samochodu kombi – przywołanie tego faktu ma uzmysłowić łatwość prowadzenia Multivana.

d4jdngl

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/347/multivan-vw-04.jpg',600,450) ) |
| --- | Zachęcać do jazdy Multivanem ma atrakcyjna gama pięciu silników: dwóch benzynowych i trzech wysokoprężnych. Benzynowe, to dwulitrowy o mocy 115 KM i 3,2 litrowy o mocy 230 KM. Diesle mają pojemność 1,9 i 2,5 litra, osiągają moc od 104 KM do 174 KM.
Wszystkie trzy diesle godne są polecenia. Decydując się na silnik benzynowy musimy wybierać pomiędzy bardzo konserwatywną, by nie powiedzieć przestarzałą konstrukcją słabego stosunkowo silnika (2.0 litra – 115 KM) i nowoczesnym, dynamicznym,...ale bardzo drogim w zakupie i jeszcze droższym w eksploatacji silnikiem o pojemności 3,2 litra (spalanie!).

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/347/multivan-vw-05.jpg',600,450) ) |
| --- | Nie znane są jeszcze szczegóły techniczne konstrukcji nowego Multivana – premiera za ponad rok. Już teraz jednak producent obiecuje ponadprzeciętny komfort jazdy wynikający z bardzo dopracowanego zawieszenia. Multivan oferować będzie również przyrządy pokładowe mające przysporzyć podróżującym komfortu: wielostrefowa klimatyzację i unikalny system komunikacji wewnątrz auta. W podsufitkę wbudowanych będzie sześć mikrofonów i głośników. Dzięki nim, kierowca nie będzie musiał odwracać głowy i nadwerężać strun głosowych ilekroć zechce porozumieć się z pasażerem tylnej kanapy.
Nie wyrokując o przydatności instalowania domofonu w samochodzie, śmiało można Multivanowi wróżyć spore zainteresowanie klientów. Wszak furgonetka VW to rzadki przykład legendy, której wysoką jakość potwierdza ciągle wysokie zainteresowanie najbardziej wymagających klientów - firm.

d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj