Nowa aerodynamika BMW Sauber
BMW Sauber przygotował na Grand Prix Kanady w Montrealu specjalny zestaw aerodynamiczny, dzięki któremu bolidy Roberta Kubicy i Nicka Heidfelda mają być zdecydowanie szybsze na długich prostych. - Zmodyfikowaliśmy przednie i tylne skrzydło, usuniemy też skrzydło z "nosa" bolidu - mówi Willy Rampf, dyrektor techniczny teamu BMW.
- Kombinacja długich prostych i szykan czyni tor w Montrealu torem o średnim docisku. Nasz specjalny zestaw aerodynamiczny ma jak najlepiej dostosować bolid trasy GP Kanady. Oprócz tego ważne będą także hamulce, bo Montreal jest dla nich największym wyzwaniem (świetnie hamulce są podobno jednym z największych atutów F1.08 - przyp. WP). Podobnie jak opony - tak jak w Monako miękkie opony zapewnią tu odpowiednią trakcję przy wychodzeniu z wolnych zakrętów. Tor imienia Gillesa Villeneuve'a wymaga od kierowców absolutnej koncentracji, jako że nie wybacza nawet najdrobniejszych błędów - uważa Rampf.
_ WOY _