Subaru Legacy
Wśród japońskich producentów na największe uznanie zasługuje Subaru. Marka spod znaku plejad niezmiennie wierna jest swoim ideałom uparcie stosując stały napęd na cztery koła. Za jego sprawą plasujące się w segmencie D Legacy trzeciej generacji legitymuje się wzorową trakcją w każdych warunkach, o jakiej pomarzyć mogą inni gracze. Dodatkowo charakter auta potęgują drzwi pozbawione ramek jak i charakterystyczny dźwięk benzyniaka w układzie bokser. Wróćmy jednak na chwilę do wnętrza. Nie spotkamy tu finezyjnych form czy materiałów z górnej półki - ot, japoński standard. Nie oznacza to jednak, że pasażerowie narzekać będą na deficyt przestrzeni, jedynie wysocy podróżni na tylnej kanapie mogą ocierać głowami o sufit. Pod maską średniaka Subaru spotkać możemy wyłącznie silniki benzynowe. Bazowy 2,0 oddaje kierowcy we władanie 125 KM, co wydaje się wartością stanowczo za małą. Z jednostki 2,5 inżynierowie wydobyli 156 KM, zaś z topowego sześciocylindrowca 220 KM. Niezależnie do wybranej wersji silnikowej możemy
cieszyć się z trwałego i perfekcyjnie działającego napędu na cztery koła.
Piotr Mokwiński, moto.wp.pl
tb/