Niecodzienna sesja Opla Corsy z... kotem
Opel zlecił słynnemu fotografowi Karlowi Lagerfeldowi wykonanie zdjęć nowej Corsy do kalendarza na 2015 r. Nie byłoby w tym nic niezwykłego gdyby nie fakt, że poza Corsą główną modelką sesji był... kot.
- Zdjęcia, na których samochodowi towarzyszy supermodelka zaczynają być nudne. Lagerfeld zaproponował nowe podejście do tego tematu. Przez 32 lata Corsę fotografowano w towarzystwie wielu kobiet. Był tylko jeden sposób, aby przebić tamte zdjęcia - "zatrudnić" kotkę birmińską o imieniu Chaupette - powiedziała szefowa marketingu Opla, Tina Muller.
W paryskim atelier Lagerfeld obserwował kotkę oglądającą nową Corsę. Jego aparat rejestrował poczynania czworonożnej gwiazdy (ma 42 000 fanów na Twitterze), gdy poznawała detale nowego Opla. Wśród ujętych przez fotografa chwil znajdują się m.in. skok z maski silnika czy krótki odpoczynek w foteliku dziecięcym.
Chaupette jest drugim kotem grającym główną rolę w kampaniach Opla Corsy. W reklamie pierwszej generacji (1982-1993) bohater kreskówek Tom ścigał Jerry`ego, który uciekał mu małym, zwrotnym samochodem.
Źródło: Opel
ll/moto.wp.pl