Dacia Duster: tani SUV z napędem 4x4 i wieloma innymi zaletami
Aż 3 lata gwarancji oraz prosta technika, która zmniejsza koszty serwisowania auta także po zakończeniu ochrony, to atuty nie do pogardzenia.
Po niewysilonym silniku 1.6 można oczekiwać bezproblemowej eksploatacji - w przeciwieństwie do nowoczesnej, ale kłopotliwej jednostki 1.4 TSI, która często wymaga poważnych napraw już przy małych przebiegach. Dzięki napędowi 4x4 Dacia to coś więcej niż zwykły kompakt.
To prawda, że nie możemy liczyć na wyrafinowane wykończenie wnętrza oraz gadżety uprzyjemniające jazdę, a rumuńska marka nie dodaje użytkownikowi takiego prestiżu jak pojazdy z Grupy VW. Ale może to i dobrze - mniejsze oczekiwania teraz, to mniejsze rozczarowanie potem.
Polecamy na AutoŚwiat.pl: Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC - Oto mistrz chłodnej kalkulacji