Hyundai Veloster Turbo
Wersja turbo obiecuje znacznie więcej przyjemności z jazdy, niż 140-konna odmiana. Pod maską samochodu znalazł się znany już silnik o pojemności 1,6 l, ale został wyposażony w turbodoładowanie. Jednostka osiąga moc 201 KM i moment obrotowy wynoszący 266 Nm. Jednostka napędowa współpracuje z manualną, sześciobiegową skrzynią lub przekładnią automatyczną z podwójnym sprzęgłem. Producent obiecuje, że samochód będzie palił nieco mniej niż 9 l/100 km w mieście i 6,2 l/100 km poza miastem.
Poprawione parametry Velostera pozwolą koreańskiemu samochodowi na nawiązanie walki o klienta z autami takimi jak VW Scirocco, Opel Astra GTC czy Renault Megane Coupe GT. Warunkiem sukcesu Koreańczyka będzie jednak atrakcyjna cena. Czy można na nią liczyć? Chyba nie do końca, skoro za zwykłą wersję z silnikiem o mocy 140 KM Hyundai kazał płacić 83,5 tys. zł.