Opancerzone limuzyny
Zasadą jest, że państwa starają się używać samochodów wyprodukowanych przez własnych lub sojuszniczych wytwórców.
To także element bezpieczeństwa, pozwalający na maksymalną dyskrecję w kwestii parametrów użytkowanych aut. Przykładem mogą być tu władze Chin, które przez lata korzystały z produktów radzieckiego przemysłu (wzorem pierwszych sekretarzy KPZR) i jeździły limuzynami GAZ oraz ZIŁ (przewodniczący Mao otrzymał je w prezencie od Józefa Stalina). Następnie jednak do służby weszły auta marki Hongqi, specjalizującej się od lat 60. XX w. w produkcji luksusowych limuzyn na potrzeby dygnitarzy Chińskiej Republiki Ludowej. Pierwsza generacja bazowała jeszcze na modelu Simca Vedette, a następnie na Chryslerze Windsor z 1955 r., kolejne, produkowane od 1995 r., na Audi 100 oraz Lincolnie Town Car.
Obecnie użytkowane przez władze Chin limuzyny powstają w fabryce Hongqi należącej do FAW Car Company w Changchun. Co prawda modele wytwarzane po 2006 r. były budowane w oparciu o Toyotę Crown Majesta, ale opancerzony Hongqi L5 (na zdjęciu), który wszedł do służby dwa lata temu, jest podobno całkowicie własną konstrukcją.