Trwa ładowanie...
22-10-2010 11:04

Najpopularniejszy w Europie

Najpopularniejszy w Europie
d4chpks
d4chpks

Już niedługo poznamy zwycięzców w prestiżowym konkursie o tytuł Internetowego Auta Roku 2010. Najcenniejsza nagroda to oczywiście wyróżnienie dla Najpopularniejszego Samochodu w Europie.

Już 27 października poznamy zwycięzców w prestiżowym konkursie o tytuł Internetowego Auta Roku 2010. W plebiscycie, którego organizatorem jest tradycyjnie portal AutoScout24, zwycięzców wybiera się w poszczególnych segmentach rynku takich jak m.in. modele kompaktowe, luksusowe oraz terenowe i SUV.

Tym razem do wyboru było aż 343 różnych modeli. Najlepsze auta wybierane są w następujących segmentach rynku (w nawiasie zwycięzcy plebiscytu w roku ubiegłym): - małe (Alfa Romeo MiTo)
- kompakty (Audi A3)

- klasa średnia (Audi A4)

- klasa wyższa-średnia (Audi A6)

d4chpks

- klasa wyższa i luksusowe (Maserati Quattroporte)
- vany (Mercedes-Benz Klasy B)
- terenowe i SUV (BMW X6)

- kabriolety (BMW Z4)
- auta sportowe i coupe (Audi R8)

Najcenniejsze trofeum, czyli tytuł Najpopularniejszego Auta w Europie, w roku ubiegłym zdobył natomiast model Opel Insignia.

W każdej z kategorii zwycięzcy przyznana zostanie pięknie wykonana statuetka. Jej nazwa (Carolina) powstała z połączenia dwóch słów pochodzących z języka angielskiego: CAR oraz ONLINE.

W ubiegłorocznej edycji konkursu swój głos oddało w Europie ponad 250 000 osób. Według portalu AutoScout24, jest to największy na Starym Kontynencie plebiscyt internetowy.

Spośród osób biorących udział w tegorocznym plebiscycie rozlosowane zostaną dwa modele samochodów: Mercedes Klasy E kabriolet oraz nowy Opel Meriva.

Źródło: Samar.pl

d4chpks
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4chpks
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj